Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدیت بارسا و پی‎‌اس‌جی برای خرید نابودگر بایرن؛ لوا کجا می‌رود؟

© REUTERS / Benoit TessierНападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Нападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاریسن جرمن برای جذب لواندوفسکی علاقه‌ی شدیدی دارند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش کریستین فالک از BILD، تیم‌های فوتبال بارسلونا و PSG به طور جدی در حال بررسی امکان جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در تابستان امسال هستند.
با این حال، بایرن متوجه شده است که پینی زهاوی، ایجنت او در حال مذاکره با باشگاه های دیگر است زیرا قرارداد لواندوفسکی تابستان آینده به پایان می رسد.
اسپورت گزارش داده است که مهاجم لهستانی آماده یک چالش جدید و انتقال به بارسا یا پاریسن جرمن است.
غول های کاتالان به دنبال یک مهاجم مرکزی در دوران جدید خود تحت هدایت ژاوی هرناندز هستند؛ لواندوفسکی و ارلینگ هالند مهاجم دورتموند گزینه‌های اصلی بلوگرانا هستند.
پسی اس جی هم برای پر کردن جای خالی امباپه که در پایان فصل از این تیم جدا و احتمالاً راهی رئال مادرید می‌شود به ستاره بایرن مونیخ علاقه‌مند است.
لواندوفسکی 6 بار بهترین گلزن بوندسلیگا شده و دو بار پیاپی در دو سال اخیر بهترین بازیکن مرد فیفا شده است. این مهاجم لهستانی همچنین با به ثمر رساندن 41 گل خارق العاده، رکورد 50 ساله گرد مولر را در یک فصل بوندسلیگا شکست.
ستاره پولندی 9 عنوان قهرمانی بوندسلیگا و قهرمانی لیگ قهرمانان 2020 را کسب کرده است.
بارسلونا به دلیل عدم توانایی پرداخت دستمزد بالا شانس کمی برخوردار است هر چند که این تیم با پروژه جذابی که آغاز کرده می‌تواند لوا را برای کسب نخستین توپ طلا کمک کند.
از لحاظ مالی اما پاریسن جرمن توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند لوا را به سمت خود بکشاند هر چند که دستیابی به توپ طلا در لوشامپیونه برای نابودگر باواریایی‌ها دشوار و با حضور مسی و نیمار غیرممکن خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала