Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه قرارداد کوتاه‌مدت امضا می‌کند؟

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
طبق گزارش یک رسانۀ فرانسوی، احتمال تمدید قرارداد کوتاه مدت امباپه با پاری‌‌سن‌جرمن وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان مباپه، اخیراً بیشتر از قبل به فکر ماندن در پی‌اس‌جی. اطرافیان این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی گزارش کرده‌اند که او اخیرا به تمدید قرارداد دوساله با باشگاه فعلی خود تمایل نشان داده‌است.
قرارداد امباپه در پایان فصل به پایان می رسد. در حالی که تنها سه ماه دیگر از قرارداد او باقی مانده است. با این حال، در فرانسه ادعا شده است که مهاجم 23 ساله همچنان می تواند قرارداد خود را با پاریسی‌ها تمدید کند.
رئال مادرید که تابستان گذشته در تلاش برای جذب بازیکن فرانسوی شکست خورد، مصمم است که او را با یک انتقال آزاد جذب کند. از سوی دیگر، باشگاه پاریسی همچنان برای متقاعدکردن او جهت امضای یک قرارداد جدید امیدوار است.
بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که کیلیان امباپه، در تابستان به صورت رایگان از پاری‌سن‌جرمن به رئال مادرید بپیوندد.
با این حال، طبق این گزارش، هنوز این امید در پارک‌دوپرنس وجود دارد که بتوان امباپه را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کرد.
رئال مادرید تابستان سال گذشته برای خرید امباپه تمام تلاش خود را به کار گرفت و حتی در روز پایانی نقل و انتقالات پیشنهاد 180 میلیون یورویی نیز ارائه کرد ولی پاریسی‌ها تصمیم گرفتند تا این بازیکن فرانسوی را در ترکیب خود حفظ کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала