Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد شایعات توافق بارسلونا با ستاره بایرن مونیخ

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
ستاره بایرن مونیخ، هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای آینده نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز گذشته، نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا در خبری مدعی شده بود که بارسلونا با روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ برای انتقال به این تیم به توافق رسیده است.
در این خبر آمده بود که بارسا آماده است تا پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب او ارائه کند و قراردادی چهار ساله را با این بازیکن به امضا برساند.
اکنون اما سایت "گل" گزارش می‌دهند که روبرت لواندوفسکی هنوز درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری نکرده و توافقی هم با بارسلونا نداشته است.
این ستاره 33 که در دو سال اخیر موفق شده عنوان بهترین بازیکن جهان (THE BESTفیفا) را برای دو سال متوالی به خود اختصاص دهد، قرارداد فعلی‌اش با بایرن مونیخ در پایان ماه جون 2023 منقضی می‌شود.
مدیران این باشگاه بوندس‌لیگایی به دنبال تمدید قرارداد این مهاجم گلزن هستند، اما هنوز با مدیر برنامه‌های او مذاکراتی نداشته‌اند.
اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن، در این باره گفت:
"من این همه هیجان در این باره را درک نمی‌کنم. ما همیشه گفتیم که مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام خواهیم داد و این موضوع اولویت اول ما است."
لواندوفسکی تاکنون در 366 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و آمار 339 گل زده و 69 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.
او این فصل هم در 37 بازی از رقابت‌های مختلف 45 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала