Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنمارک 3 – صربستان 0؛ بازگشت با شکوه اریکسن به پارکن + عکس

© AFP 2023 / HANNAH MCKAYDenmark's forward Yussuf Poulsen (3rd-L) shoots and scores a goal during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Belgium at the Parken Stadium in Copenhagen on June 17, 2021.
Denmark's forward Yussuf Poulsen (3rd-L) shoots and scores a goal during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Belgium at the Parken Stadium in Copenhagen on June 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
تیم ملی دنمارک، در شب کاپیتانی کریستین اریکسن، در ورزشگاه پارکن موفق به شکست صربستان به نتیجه پُر گل شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی دنمارک در چهارچوب دیدار دوستانه در ورزشگاه پارکن میزبان صربستان و موفق شد این تیم را با نتیجۀ 0-3 شکست دهد.
در این دیدار کریستین اریکسن پس از ایست قلبی که در رقابت‌های یورو 2021 برایش پیش آمد، دوباره به ورزشگاه پارکن برگشت و با بازوبند کاپیتانی برابر حریف قرار گرفت.
برای دنمارک در این دیدار مهله در دقیقه 15، لیندستروم در دقیقه 53 و کریستین اریکسن در دقیقه 57 گُلزنی کردند تا بازگشت ستاره دانمارکی‌ها به همان ورزشگاهی که از یک سال پیش در آن دچار حمله قلبی شده بود، با شکوه باشد.
اریکسن در این دیدار شدیداً از سوی هواداران تشویق شد و حاضرین در ورزشگاه برای وی چند دقیقه ایستاده کف زدند.
کریستین در حالی در این بازی می‌درخشد که در شکست 2-4 برابر هالند اولین بازی خود پس از بیماری را تجربه کرد و موفق به باز کردن دروازه لاله‌های نارنجی نیز شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала