بایدن تهدید واقعی به امنیت ملی امریکا است

© Photo / Agencja Wyborcza.pl / Slawomir KaminskiПрезидент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша
Президент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
یک سناتور امریکایی گفته است که اظهارات بایدن درمورد پوتین، امنیت ملی ایالات متحده را به خطر می‌اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، رید پل، سناتور امریکایی از ایالت کنتاکی، گفت که اظهارات بایدن به سوی رئیس جمهور پوتین، امنیت ملی ایالات متحده را به خطر می‌اندازد.
پل در گفتگو با خبرگزاری فاکس نیوز گفت: "بایدن یک تهدید واقعی علیه امنیت ملی امریکا است، چون اظهاراتی که او به سمت پوتین می‌فرستد، کار عقلانی نیست. اگر چه این خنده دار است، اما این شوخی نیست. چون ما نگران هستیم. چیزهایکه بایدن میگوید ممکن تنش‌ها در اوکراین را به یک جنگ جهانی مبدل کند."
Президент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
نقل بایدن برای شفاف سازی بیانیه درباره پوتین
این سناتور امریکایی گفت که چنین اظهاراتی از سوی شخص اول یک کشور مورد تائید بین المللی نیست.
او همچنان به عنوان تأیید سخنان امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه استناد کرد که در هیچ موردی به خود اجازه چنین اظهاراتی در مورد پوتین را نمی‌دهد.
چند روز پیش، در ویدئویی که از شبکه "سی ان ان" پخش شد، بایدن بار دیگر به خود اجازه داد که در مورد پوتین غیر دیپلماتیک صحبت کند. یکی از خبرنگاران در حین بازدید از کمپ پناهندگان اوکراینی در مرز بین لهستان و اوکراین، از رئیس جمهور آمریکا پرسید که نظر او درباره پوتین در خصوص حوادثی که در کشور همسایه رخ می دهد چیست؟ بایدن کوتاه پاسخ داد: "او یک قصاب است، این چیزی است که من فکر می کنم. چیزی از اولین بار که رئیس جمهور آمریکا به خود اجازه می دهد در خصوص همتای روس خود تند صحبت کند، نمی گذرد. روز گذشته بایدن بار دیگر تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه را "جنایتکار جنگی" می داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала