Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی جانشین آلبا را پیدا کرد

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Жорди Альба
Игрок команды FC Barcelona Жорди Альба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا معتقد است که آلخاندرو بالده مدافع جوان تیم بارسای B، پتانسیل زیادی دارد و می‌تواند جانشین خوبی برای آلبا باشد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در عدم حضور آلبا، مشکلات زیادی در سمت چپ خط دفاع داشته و ژاوی با مصدومیت وی، مینگوئزا، دنی آلوز و حتی گاهی سرجرینو دست را در سمت چپ قرار داده تا با این بازیکنان که تخصص شان در سمت دفاع راست است، خط دفاع خودش را تکمیل کند.
یکی از موقعیت‌هایی که در تابستان پیشرو تقویت خواهد شد، سمت چپ خط دفاع است و گزینه‌های زیادی با باشگاه بارسلونا پیوند خورده‌اند که می‌توان به خوزه گایا و گریمالدو اشاره کرد.
ژاوی اما آلخاندرو بالده مدافع جوان تیم بارسای B، را گزینۀ مناسب برای جانشینی آلبا می‌داند و معتقد است که محصول آکادمی لاماسیا پتانسیل زیادی دارد و می‌تواند به خوبی جای جوردی با پُر کند.
این بازیکن که در زمان حضور کومان روی نیمکت بارسا به تیم اصلی راه‌یافت، در ماه‌های آخر مصدوم بود و هنوز نتوانسته تا زیر نظر ژاوی بازی کند.
او اخیراً از مصدومیت رهایی یافت و برای بازی برابر بتیس به فهرست بارسای B، دعوت شد و در هفته‌های آینده فرصت دارد تا برای تیم اصلی نیز بازی کند.
بالده تا 2024 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد و از سال 2011 عضو بارسلونا است. حالا دیده شود که ژاوی به وی اعتماد خواهد کرد و یا گزینۀ دیگری در تابستان به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала