ویل اسمیت مجری مراسم اسکار را با سیلی زد + ویدئو

© AFP 2023 / Jewel SamadАмериканский актер Уилл Смит
Американский актер Уилл Смит - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
ویل اسمیت بازیگر مشهور هالیوود، هنگامی که مجری کمدین درباره همسر او شوخی کرد روی سن رفت و به صورت مجری سیلی زد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی ABC ویل اسمیت بازیگر مشهور سینمای هالیوود که در 94 مین مراسم اسکار برای فیلم "شاه ریچارد" جایزه دریافت کرده بود هنگامى که مجرى کمدین درباره همسر او شوخى کرد روى استیژ رفت و به صورت مجرى سیلى زد.
اسمیت برای بازی در فیلم شاه ریچارد درباره پدر خواهران تنیس باز ویلیامز برنده جایزه اسکار شده است. او از اینکه دقایقی قبل به کریس راک سیلی زده بود عذرخواهی کرد.
راک با جیدن اسمیت همسر ویل درباره مدل موهای او (که تراشیده بود) شوخی کرد و گفت امیدوارم در جی آی جو 2 او را ببیند. اشاره به فیلمی با بازی دمی مور در دهه هشتاد درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته تراشیده بود.
با اینکه اسمیت در ابتدا به این شوخی خندید اما به نظر می آید جیدن که به دلیل یک بیماری مجبور به زدن موهایش شده چندان از این شوخی خوشش نیامده است.
لحظاتی بعد اسمیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به صورت کریس راک زد و بعد از نشستن با فریاد گفت: "اسم زن من را به زبان نیاور".
در ادامه‌ "ویل اسمیت" برای بازی در فیلم "پادشاه ریچارد" برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و پس از دریافت جایزه از همه نامزدها و دیگر افراد حاضر در سالن برگزاری مراسم بابت واکنش خود عذرخواهی کرد و گفت عشق موجب می‌شود کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала