شش دانه تخم مرغ در یک هفته

Яйцо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
متخصص تغذیه در روسیه طی گزارشی می نویسد که پنج تا شش تخم مرغ در هفته، تامین پروتئین بدن شما را اکمال می کند.
به گزارش اسپوتنیک، تخم مرغ بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی بسیاری از مردم است. الکساندرا رازارنووا، متخصص تغذیه در روسیه، در مورد میزان مصرف تخم مرغ مقاله ای منتشر نموده است. رازارنووا خاطرنشان کرد: تخم مرغ حاوی پروتئین ایده آل برای هضم و همچنین کلسیم، فسفر، لسیتین و کلسیفرول است.
نکاتی که هنگام پختن تخم مرغ باید رعایت شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2020
نکاتی که هنگام پختن تخم مرغ باید رعایت شوند
او می گوید خوردن پنج تا شش تخم مرغ در هفته بهترین مزیت برای سلامتی است، در حالی که خوردن بیش از دو یا سه تخم مرغ در روز گزینه خوبی نیست. وی در این خصوص می نویسد: یک فرد بالغ سالم می تواند روزانه تا دو تخم مرغ بخورد. سفیده تخم مرغ بیشتر مصرف کنید.
در تئوری، یک فرد سالم می تواند تخم مرغ بیشتری در روز بخورد، اما من طرفدار تنوع در بشقاب هستم. بنابراین، پنج تا شش تخم مرغ در یک هفته مکمل خوبی برای سایر اشکال ضروری پروتئین چون گوشت، ماهی، مرغ، غذاهای دریایی و احشاء می باشد. او ادامه داد که بیماران مبتلا به شرایط خاص طبی باید میزان تخم مرغ را در رژیم غذایی خود محدود کنند. این متخصص در ادامه گفت: افراد مبتلا به امراض مزمن و حاد دستگاه گوارش و همچنین افرادی که در معرض خطر ابتلا به حوادث قلبی عروقی و اضافه وزن هستند، باید با احتیاط از تخم مرغ استفاده کنند و خود را به یک عدد تخم مرغ در روز سه تا چهار بار در هفته محدود کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала