Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موناکو روی چوآمنی قیمت گذاشت + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر موناکو
موناکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال موناکو بابت انتقال چوآمنی به رئال مادرید، مبلغ 60 میلیون روی این ستاره‌اش قیمت تعیین کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که شاید انتقال چو آمنی به رئال مادرید سنگین تمام شود زیرا این تیم فرانسوی بابت انتقال ستاره اش 60 میلیون خواسته اما این در حالیست که مادریدی‌ها به تقویت خط میانی شان نیاز فوری دارند.
نام این بازیکن در صدر فهرست خرید‌های رئال است اما سوال اینجاست که آیا رئال آماده پرداخت این هزینه بزرگ خواهد بود؟
پاسخ خیلی ساده است: اگر گران باشد یا نباشد، بستگی به نیاز باشگاه هم دارد، ولی بدیهی است که تیم مدت‌هاست به دنبال پیداکردن جایگزین کاسمیرو است و با آنچه در خانه است قدمی برداشته نمی‌شود.
برای مادریدی‌ها راحت نیست که به این فوتبالیست شک کنند، زیرا برای خیلی‌ها او بازیکن کامل و مورد نیاز مادرید است که می‌تواند با کاماوینگا و نیز والورده خط میانی را به خوبی تقویت کند و برای مدت طولانی ثبات این تیم را تضمین نماید.
بازیکن سابق رن می‌تواند در دفاع خوب بازی کند اما دیده شده که او در جلو راحت‌تر است. بازیکن موناکو اولین گلش را برای فرانسه مقابل ساحل عاج به ثمر رساند و هیچ کس شکی ندارد که او با دشان این جایگاه را کسب کرده است و 60 میلیون ارزشش را دارد.
یکی از گزینه‌های مادرید این است که همه چیز را روی امباپه و هالند شرط بندی کند، اما اجازه دادن به فرصت چوآمنی می‌تواند یک اشتباه جدی باشد. نمونه‌ای بارز آن پی‌اس‌جی است که به شدت به دنبال ورود قدرتمندانه در بازار است و عجیب نیست اگر برای این بازیکن هم وارد مبارزه شود، هرچند مذاکرات با پوگبا بیشتر پیش رفته است. مادرید پس از آخرین دیدارش از موناکو در موقعیت خوبی قرار دارد، اما او نباید درنگ کند زیرا خواستگاران زیادی برای پرداخت پول به باشگاه فرانسوی موجود است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала