Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آی‌پی‌ایل 2022؛ شکست ممبی برابر دهلی + عکس

© AP Photo / Tsering TopgyalDelhi Daredevils' Rishab Pant plays a shot during the Indian Premier League (IPL) cricket match against Gujarat Lions in New Delhi, India, Thursday, May 4, 2017
Delhi Daredevils' Rishab Pant plays a shot during the Indian Premier League (IPL) cricket match against Gujarat Lions in New Delhi, India, Thursday, May 4, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
در دومین دیدار از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کریکت هند، تیم دهلی از سد ممبی گذشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در دومین دیدار از بازی‌های لیگ برتر کریکت هند موسوم به IPL در سال 2022؛ امروز دو تیم ممبی اندینز و دهلی کپیتالز از ساعت 2:30 به وقت کابل با هم روبرو شدند که سرانجام این دیدار با تفاوت 14 ویکیت به سود دهلی خاتمه یافت.
در این دیدار ابتدا دهلی قرعه را برد و فیصله به توپ‌اندازی کرد که در بخش توپ زنی تیم ممبی طی 20 آور با از دست دادن 5 بازیکن‌اش 178 دوش را هدف تعیین کرد.
ایشان کیشان گران‌قیمت ترین بازیکن خارجی این فصل 81 و روحیت شرما (کاپیتان) 41 دوش انجام دادند در حالی‌که کولدیب یادف 3 و خلیل احمد 2 ویکت کسب کردند.
در ادامه تیم دهلی به توپ‌زنی وارد زمین شد که در آور 18 و توپ 2 با از دست دادن 6 بازیکن؛ توانست هدف داده شده را برآورده سازد و با با اختلاف 4 ویکت بازی را به برتری برسد.
در این بخش لالیت یادف 48 و پریتیو شاو 38 دوش انجام دادند اما در سوی مقابل باسیل تامپی 3، مورگان آشوین 2 ویکیت کسب کردند.
در بازی سوم این رقابت‌ها تا لحظات دیگر تیم‌های رویال چلنجرز بنگلور و پنجاب کینگز به مصاف هم می‌روند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала