Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و دی‌ماریا آماده رقابت برای آرجانتین

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2022
عضو شوید
لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرجانتین که در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه دیدار مقابل ونزوئلا صحبت می‌کرد و خبر داد که لیونل مسی و آنخل دی ماریا هر دو در دسترس هستند.
اسکالونی در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه بازی آلبی سلسته مقابل ونزوئلا در بوئنوس آیرس، اعلام کرد: "مسی برای بازی در دسترس است و ما امیدواریم که او بازی خوبی داشته باشد."
اسکالونی در مورد مسی قضاوت می‌کند و می‌گوید: "من معتقدم که شرایط روی او تاثیری ندارد. باید دید لیونل مسی که بهترین دوران خود را در این باشگاه سپری نمی‌کند چه چهره‌ای از خود نشان خواهد داد.
سرمربی آرژانتینی در جریان کنفرانس به سوالی درباره سوت‌های هواداران پاریس که مسی را پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا هدف قرار دادند، پاسخ داد.
اسکالونی افزود: "در مورد وضعیت تیم، من به دیدار او [پرتگال] مقابل رئال مادرید رفتم و برای من او [مسی] خوب بازی کرد اما در نهایت به طور غیرمنتظره‌ای از لیگ قهرمانان حذف شد. لئو اینجا راحت بود و او خوب است."
اسکالونی در مورد مسی ادامه داد: "فکر می‌کنم شرایط روی او تأثیری نمی‌گذارد. من او را خوشحال می‌بینم و او هر بار که به تیم انتخابی می‌آید این را نشان می‌دهد. فردا او این فرصت را دارد که در کشورش در کنار مردمش برای آنچه که مطمئناً انجام خواهد شد، بازی کرد است. آخرین بازی ما قبل از جام جهانی است. او می‌تواند به بهترین شکل با آرجانتین خداحافظی کند و امیدوار باشد که آینده بهتر باشد."
صعود آرجانتین قبلاً از قبل به جام جهانی راه یافت
هم تیمی او در پاریسن‌جرمن، آنخل دی ماریا، نیز در دیدار مقابل موناکو (مصدومیت عضلانی) غایب بود، باید در این دیدار شرکت کند، اما ابهامات در مورد دوران تصدی او همچنان وجود دارد. در طول تمرین روز چهارشنبه، یادداشت سردبیر نشان داد که می‌تواند آمادگی کافی برای شرکت در مسابقه را داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала