Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی چلسی، گزینۀ اصلی رئال برای جانشینی آنچلوتی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
سرمربی آلمانی چلسی به عنوان هدف اصلی رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید هفتۀ گذشته با ارائه نمایشی ضعیف و انتقادبرانگیز، در خانه با نتیجه 4-0 مغلوب بارسلونا شد که ابهامات در مورد آینده این سرمربی ایتالیایی در باشگاه بیشتر شود.
در تازه‌ترین مورد، نشریه اسپورت مدعی شد در صورت جدایی کارلو آنچلوتی توافق با توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی هدف اصلی رئال مادرید در هفته‌های پیش رو خواهد بود.
اکنون خبرها در اسپانیا حاکی از آن است که حتی در صورت قهرمانی در لالیگا، بعید است رئال مادرید فصل آینده نیز با کارلو آنچلوتی ادامه دهد و مدیران این باشگاه از همین حالا در فکر استخدام یک سرمربی جدید هستند.
توخل تا سال 2024 با چلسی قرارداد دارد، اما آینده این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و هر روز شایعات جدیدی در مورد چلسی و مشکلات این تیم بعد از تحریم رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا به گوش می‌رسد.
در صورت ادامه بحران و بسته ماندن حساب های مالی باشگاه چلسی، احتمالا توماس توخل و بسیاری از ستاره‌های این باشگاه در فصل تابستان لندن را ترک خواهند کرد و رئال مادرید از همین حالا در تلاش برای توافق با این سرمربی موفق و آلمانی است.
توماس توخل در حدود یک سال و نیمِ هدایت چلسی با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان و سوپرکاپ شده و عملکرد درخشانی در باشگاه جدید خود داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала