Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند زیر ذره‌بین ال‌چیرینگیتو؛ هزینۀ جذب ستاره نروژی فراتر از پیش‌بینی‌ها + ویدیو

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
جوزپ پدرول خبرنگار اسپانیایی و مجری برنامه ال چیرینگیتو، هزینۀ جذب ارلینگ هالند را نزدیک به 200 میلیون یورو اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند از زمان پیوستن به دورتموند، عملکرد خیره کننده‌ای در این تیم آلمانی داشته است و این همین موضوع سبب شده تا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد.
این ستاره نروژی تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد. رقم فسخ قرارداد او 75 میلیون یورو است که در تابستان سال 2022 فعال می‌شود.
با توجه به همین موضوع باشگاه‌‌های بارسلونا، رئال مادرید، چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد تیم علاقه دارند تا توجه ستاره نروژی را جذب و وی را به خدمت بگیرند.
با این حال جوزپ پدرول خبرنگار اسپانیایی و مجری برنامه ال چیرینگیتو، هزینۀ جذب این را نزدیک به 200 میلیون یورو اعلام کرد که فراتر از پیش‌بینی‌ها است.
او در این مورد گفت:" دورتموند 100 میلیون یورو می‌خواهد. وکیلش رایولا 50 میلیون یورو خالص م‌طلبد. همین مبلغ را پدر بازیکن هم می‌خواهد. بدین ترتیب هر باشگاهی که هالند را بخرد، باید 200 میلیون یورو هزینه کند. با همه این‌ها باید دستمزد بازیکن را در نظر گرفت که کمتر از سالی 25 میلیون یوروی خالص نخواهد بود."
با توجه به این هزینۀ سنگین، به نظر نمی‌رسد که بارسلونا توان خرید این بازیکن را داشته باشد و به این ترتیب رئال مادرید و منچسترسیتی ممکن مقصد احتمالی ستاره نروژی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала