Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره چلسی در رویای بازگشت به سری‌آ

© Sputnik / Андрей Шрамко /  مراجعه به بانک تصاویر Jorginho
Jorginho - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
ایجنت جورجینیو بار دیگر مدعی شد این بازیکن ممکن است باشگاه بحران‌زده چلسی را ترک کند زیرا رویایی بازگشت به سری آ را در سر دارد.
به گزارش اسپوتنیک، آینده جورجینیو در استمفوردبریج در هاله ای از ابهام قرار گرفته است زیرا چلسی از تمدید قرارداد با هر یک از اعضای فعلی تیم توماس توچل به دلیل تحریم های اعمال شده علیه رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا منع شده است.
این بازیکن که تا سال 2023 با آبی‌های لندن قرارداد دارد، به ماندن در چلسی خوشبین نیست و از همین حالا به فکر تیم بعدی خود است.
با این حال ژائو سانتوس مدیر برنامه‌های جورجینیو می‌گوید که مؤکلش می‌تواند باشگاه‌های به آث میلان، اینتر، یوونتوس، رم یا ناپولی بپیوندد و در عین حال فاش کرد که قبلاً با بارسلونا و پاریسن‌جرمن در مورد این بازیکن 30 ساله مذاکره کرده است.
سانتوس به Tuttomercatoweb گفت:" بازی در سری آ برای او یک رویا است و قلب او در اینجا باقی می‌ماند. طبق شرایط امروز، او می‌تواند برای چهار یا پنج باشگاه ایتالیایی بازی کند: میلان، اینتر، یووه، رم یا ناپولی. باشگاه های زیادی به او علاقه‌مند هستند. در گذشته با PSG و بارسلونا صحبت کردم. واقعیت این است که ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، زیرا چلسی اجازه فروش، خرید یا تمدید قرارداد را ندارد. جورجینیو تا جون 2023 قرارداد دارد و مشخص نیست که چه چیزی منتظر ما است."
در طول 12 ماه گذشته شایعه بازگشت جورجینیو به ایتالیا مطرح شده و رسانه‌های به این موضوع اشاره کرده‌اند. ستاره برازیلی- ایتالیایی، از زمان امضای قرارداد 57 میلیون پوندی که براساس آن از ناپولی در سال 2018، به چلسی پیوست، 179 بازی برای این تیم انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала