قوای راکتی اوکراین هدف راکت دقیق روسیه قرار گرفت

© Photo / Lockheed MartinИллюстрация прототипа гиперзвуковой крылатой ракеты концепции Hypersonic Air-breathing Weapon Concept США
Иллюстрация прототипа гиперзвуковой крылатой ракеты концепции Hypersonic Air-breathing Weapon Concept США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از انداخت سلاح های دقیق بر تولی دستگاه راکت انداز مسلسل در حومه کیف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نیروهای روسی از سلاح‌های هدایت‌شده دقیق برای انهدام تولی دافع هوا مجهز با راکتهای چندگانه اوکراینی (MLRS) و دیپوی بزرگ ذخیره مهمات آنها استفاده کردند که در یک مرکز تجارتی غیرفعال بود در حومه کیف استفاده می شد .
انهدام تجهیزات نظامی اوکراین توسط پهپادهای تهاجمی فورپست ارتش روسیه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
انهدام تجهیزات نظامی اوکراین توسط پهپادهای تهاجمی "فورپست" ارتش روسیه + ویدیو
به گفته وی، در منطقه وینورادار در حومه کیف، قطعات ملی گرای اوکراینی ساختمان های مسکونی را برای چند روز پوشش دادند و با دستگاه راکت به سمت اردوی روسیه راکت را پرتاب کردند.
به گفته وزارت دفاع، قطعات اوکراینی از منطقه مرکز خرید مجاور به عنوان پایگاه بزرگی برای ذخیره مهمات راکتی و همچنین بارگیری مجدد چندین رستگاه راکت انداز استفاده می کردند.
اطلاعات روسیه از طریق چندین کانال مختصات موقعیت MLRS اوکراین را تأیید و محل انبار مهمات را کشف کرد.
Министр иностранных дел Китая Ван И - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
بحران اوکراین تمام جهان را تهدید می کند
خاطرنشان می شود که فیلم کنترل عینی یک راکت انداز چندگانه اوکراینی را نشان می دهد که پس از حمله بعدی و بارگیری مجدد راکت ها برای پناه گرفتن وارد مرکز تجارتی می شود.
وزارت دفاع روسیه خبر داد که در شب بیست و یکم مارچ، تولی راکت انداز چندگانه اوکراینی و دیپوی مهمات آن‌ها که در یک مرکز تجارتی غیرفعال تجموع شده بود، توسط سلاح‌های دوربرد در شب 21 مارچ منهدم شد.
پیش از این، وزارت دفاع تصاویری از انهدام مرکز آموزشی اطلاعات در منطقه ژیتومیر را نشان داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала