Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی به دنبال تقلید از زیدان برای رسیدن به موفقیت

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
سیاست چرخشی زین‌الدین زیدان کلید اصلی قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 بود و کارلو آنچلوتی اگر بخواهد این موفقیت را در فصل جاری تکرار کند، باید راه شاگردش را برود.
به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در فصل جاری متکی به 14 بازیکن بوده است و ترکیب ثابت وی را همواره همین بازیکنان تشکیل می‌دهند.
ال‌کلاسیکو اما نشان داد که بازیکنان ترکیب اصلی خسته شده‌اند و نمی‌تواند در همه بازی‌ها خوب کار کنند و برای تیم بُرد کسب کنند.
همین موضوع سبب شده تا کارلو آنچلوتی از رویکرد زیدان در فصل 2016-2017 استفاده کند و در بازی‌های پیشرو از سیستم چرخشی استفاده کند.
آندری لونین، خسوس وایخو، مارسلو، میگل گوتیرز، دنی سبایوس، ایسکو، آنتونیو بلانکو، ادن هازارد، لوکا یوویچ، گرت بیل و ماریانو دیاز بازیکنان نیمکت نشین آنچلوتی اند و می‌توانند در هر کدام در پُست‌های در صورت لزوم دید سرمربی به میدان بروند.
رئال مادرید با برتری 9 امتیازی در لالیگا سانتاندر کار نسبتاً راحتی دارد، اما آزمون واقعی برای این تیم زمانی خواهد بود که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی روبرو شوند و اگر در آن دیدار ستاره‌های ترکیب اصلی خسته باشند، کار این تیم در برابر تیم جوان توخل تمام خواهد بود.
به همین دلیل آنچلوتی از این پس نیم‌نگاهی به نیمکت تیم نیز خواهد داشت تا به بهترین شکل ممکن به مصاف با چلسی برسد و لالیگا را نیز در مشت خودش نگهدارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала