Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: برای رسیدن به بازی جانم را دادم تا برگشتم

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پاریسن‌جرمن می‌گوید که برای بازگشت از مصدومیت، به سختی تلاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حاشیه‌ی یکی از رویدادهای تبلیغاتی؛ نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن‌جرمن اعتراف نمود که پس از حذف پی‌اس‌جی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا؛ روزهای سختی را سپری کرده و تحت تاثیر سوت‌های اعتراضی پارک دو پرنس در بازی یکشنبه گذشته مقابل بوردو قرار گرفته، ولی ادعا کرد که برای برگشت از مصدومیت، به موقع تلاش کرد.

نیمار گفت: "روزهای پیچیده، هفته‌های سخت برای ما بود. ما نمی‌خواستیم ببازیم. ما برای آن اینجا نیستیم، برنامه ریزی نکردیم. هیچ کس برای آن پا را بلند نکرد. بلکه برعکس. ما خودمان را وقف کردیم، خودمان را متعهد کردیم و تمرین کردیم تا به دنبال آن باشیم. من از یک مصدومیت برگشتم و جانم را برای حضور در آن لحظه گذاشتم."

نیمار در ادامه افزود: "زندگی یک ورزشکار همینطور است، او ادامه می‌دهد. یک روز، شما آنجا هستید، بازی را باختید، اما می‌توانید همه چیز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگردانید. فوتبال به این دلیل پاداش دارد."

این بازیکن پس از رگ به رگ شدن شدید مچ پای چپ در 28 نوامبر، برای بازگشت به موقع و انجام بازی اول، یک تایم تریل را آغاز کرده بود. او پس از دو ماه و نیم غیبت، موفق شده بود ربع ساعت پایانی اولین بازی را که پاریسی‌ها (1-0) برد انجام دهد.
او تمام بازی برگشت را با پاس گل کیلیان امباپه انجام داد. اما پاریسن‌جرمن در نهایت تعظیم کرد و از رقابت‌ها خداحافظی نمود.
چهار روز بعد نیز در میان اعتراض هواداران از مسی و نیمار؛ این تیم برابر بوردو (3-0) به برتری رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала