ناروی با تحریمات اتحادیه اروپا علیه روسیه پیوست، به جز از اسپوتنیک و RT

© Sputnik / Alexei Danichevرادیو"اسپوتنیک"
رادیواسپوتنیک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، انیکن حیویتقل دت وزیر خارجه ناروی اظهار داشته است که کشورش به تحریمات اتحادیه اروپا علیه روسیه می پیوند، اما به جز از رسانه های اسپوتنیک و .RT
امروز، دولت گسترده‌ترین پاکت تحریم را که تاکنون در این کشور به تصویب رسیده است، در قوانین ناروی گنجانده است. این اولین پاکت تحریمی است که در راستای اقدامات محدودکننده اتحادیه اروپا تا 9 مارچ 2022 است. استثنائات عبارتند از تحریم اتحادیه اروپا علیه آژانس خبری اسپوتنیک و روسیه تودی می باشد آنها درج این پاکت تحریم های نشده است .
رهگیری جنگنده ای ناروی از سوی «میگ-۳۱ روسیه» بر فراز بارنتس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
رهگیری جنگنده ای ناروی از سوی «میگ-۳۱ روسیه» بر فراز بارنتس
بر اساس این بیانیه، تحریم های اتحادیه اروپا که در 15 مارچ تصویب شد اکنون در ناروی در حال بررسی است.
پیش از این، وزارت امور خارجه ناروی، در پس زمینه موج روس هراسی در غرب، پیام را به زبان روسی در توییتر منتشر کرده بود که در آن آمده بود "مراقبت از روس ها در جامعه ما" و مخالفت با سخنان نفرت انگیز ضروری است.
یشتر اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، مسدود کردن فعالیت تعدادی از رسانه‌های روسی در اتحادیه اروپا را یکی از تحریم‌ها در رابطه با عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی‌سازی اوکراین اعلام کرده بود. . فون گفت این ممنوعیت شامل RT، Sputnik و شرکت های تابعه آنها می شود. لاوروف گفت که مسکو انتظار ندارد غرب روزنامه نگاران، ورزشکاران و شخصیت های فرهنگی را تحریم کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала