روش جدید برای درمان بیماری های قلبی با طلا

© Photo / University of Maryland School of MedicineОперация по пересадке свиного сердца человеку хирургами медицинского центра Университета Мэриленда
Операция по пересадке свиного сердца человеку хирургами медицинского центра Университета Мэриленда  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
دانشمندان کانادایی و چیلی از نانوذرات طلا و پپتید برای درمان قلب استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ACS Nano نتایج پژوهشی را منتشر کرد، که در آن تیمی متشکل از کارشناسان بین المللی از دانشگاه اتاوا در کانادا و دانشگاه تالکا در چیلی با پاشیدن ذرات و پپتیدهای بسیار ریز طلا، روش جدیدی را برای درمان بیماری های قلبی ابداع کرده اند.
مرگ میلیاردر اسرائیلی هنگام عمل جراحی آلت تناسلی + عکس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
نخستین دریافت کننده قلب خوک درگذشت
دانشمندان از نانوذرات طلای اصلاح شده استفاده کردند، آنها را با پپتیدها (زنجیره کوتاهی از اسیدهای آمینه) غنی کردند و سپس با استفاده از یک دستگاه مینیاتوری، این مخلوط را روی قلب موش ها اسپری کردند. پژوهشگران دریافته اند که این نوع درمان هدایت الکتریکی اندام را افزایش می دهد.
نویسندگان این اثر بر این باورند، که این کشف می تواند همراه با جراحی بای پس عروق کرونر مورد استفاده قرار گیرد. آنها قصد دارند مطالعات بعدی خود را بر روی حیوانات بزرگتر مانند خرگوش و خوک انجام دهند.
در فیبروری 2022، دانشمندان دپارتمان بهداشت نوفیلد در دانشگاه آکسفورد، دانشگاه چینی هنگ کنگ و دانشگاه بریستول غذاهایی را شناسایی کردند که برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی بی فایده بودند. مشخص شد که خوردن مقدار زیادی سبزیجات تازه یا پخته نمی تواند در برابر این بیماری ها محافظت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала