Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید یا جدایی؛ گاوی و آرائوخو در دوراهی انتخاب دشوار

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
بارسلونا برای تمدید گاوی و آرائوخو دل نگرانی دارد، که هر دو آینده این باشگاه بر شمرده می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا برای تکمیل کردن تمدید قرارداد دو ستاره جوان اش در خط میانی و خط دفاعی، نگران است، زیرا ماه‌هاست که مذاکرات در حال انجام است، اما توافق مالی وجود ندارد.
گاوی و آرائوخو می‌خواهند در نیوکمپ بمانند اما ناراحت هستند زیرا نمی‌توانند هیچ انسجامی در تعهد مالی که باشگاه از آنها می‌خواهد و پیشنهاداتی که به بازیکنانی که قصد دارند برای فصل آینده جذب کنند، یعنی (کریستنسن) ببینند.
بارسا امیدوار است رونالد آرائوخو و گاوی که قراردادشان در جون 2023 به پایان می‌رسد، در این باشگاه بمانند. اما آنها از تمدید قرارداد خود ترسیده‌اند، به خصوص ملی پوش اروگوئه‌ای.
مذاکرات با عوامل مدافع آنطور که مربیان و مدیران در نیوکمپ می‌خواهند، آرام و مثبت پیش نمی‌رود زیرا توافق مالی وجود ندارد و به همین ترتیب، هیچ توافقی با هافبک صورت نگرفته، اما در مورد او خوش بینی بیشتری نسبت به آینده اش وجود دارد.
تاخیر در رسیدن به توافق بیشتر به این دلیل است که بازیکنان تا حدودی احساس ناراحتی می‌کنند. آنها قبول دارند که بارسلونا دوران مالی بدی را پشت سر می‌گذارد و می‌دانند که باید فداکاری کنند. با این حال، آنها نمی‌توانند درک کنند که چگونه به بازیکنانی که در حال مذاکره با آنها برای فصل آینده هستند، یعنی آندریاس کریستنسن، نوشیر مزروعی و فرانک کسیه، قراردادهایی به ارزش هر کدام حدود 6 میلیون یورو پیشنهاد شده است. برای آرائوخو و گاوی، این رویکرد با فداکاری‌هایی که از آنها خواسته می‌شود هماهنگ نیست.
سه بازیکن مورد بحث در نقل و انتقالات رایگان از چلسی، آژاکس و میلان هستند که همیشه به معنای معامله مطلوب‌تری در مورد میزان مبلغ است، اما بازیکنان در نیوکمپ نمی‌دانند که چرا شکاف‌ها اینقدر زیاد است.
مقایسه دمبله
این مهاجم فرانسوی چند ماه پیش پیشنهاد تمدید بارسلونا را رد کرد زیرا از جمله دلایل دیگر مدعی شد که از او خواسته شده فداکاری مالی کند و از سوی دیگر باشگاه با فران تورس قرارداد بسته که حدود 55 میلیون یورو می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала