نگرانی روسیه درمورد تخمین‌های سازمان ملل از وضعیت اوکراین

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفته است که روسیه نگران اتهامات این سازمان درباره بمباران اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نیبنزیا، نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد، امروز اظهار داشت که مسکو از گزارشات و ارزیابی وضعیت در اوکراین ازسوی سازمان ملل نگرانی دارد و نیز خاطرنشان کرد که این سازمان روسیه را به حملات بی رویه متهم میکند.
او افزود که نمایندگان سازمان ملل از اینکه در دنبس هشت سال انسان کشی ادامه داشت، اظهار نظر نکردند.
نیبنزیا گفت: "روز گذشته ارتش اوکراین با استفاده از بمب‌های خوشه‌ای بالای مردم دونتسک اسفتاده کردند. هیچ اظهار نظری نشد. من، مطبوعات غربی را دنبال کردم. حتی یک اظهار نظر در این مورد از سوی مقامات غربی ندیدم."
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
نبنزیا سخنان گوترش درباره اوکراین را مغایر با وضعیت وی خواند
او در ادامه افزود: روز گذشته رئیس سازمان ملل هنگامی در این مورد اظهار نظر کرد که از او پرسیده شد. ما بسیار نگران این هستیم که نمایندگان سازمان ملل، از جمله دبیر کل سازمان ملل متحد که وضعیت اوکراین را ارزیابی می کنند و روسیه را به حملات بی رویه متهم می کنند."
به گفته نماینده دایم روسیه در سازمان ملل، گوترش حملات اخیر ازسوی نیروهای اوکراین به دونتسک را محکوم کرد، اما اظهار داشت که بیشتر ویرانی ها در اوکراین ناشی از اقدامات نیروهای روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала