Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدیدترین مشتری باشگاه چلسی از آسیا و خاورمیانه می‌آید

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
سرمایه گذاران سعودی با پیشنهادی به ارزش بیش از 3.5 میلیارد دالر به دنبال خرید چلسی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، گروه سعودی مدیا به دنبال خرید باشگاه چلسی است. آن‌ها می‌خواهند استمفوردبریج را توسعه دهند و قرارداد بازیکنان کلیدی مانند آنتونیو رودیگر و سزار آسپیلیکوئتا را تمدید کنند.
سعودی مدیا همچنین قصد دارد در آکادمی این باشگاه و تیم زنان چلسی سرمایه‌گذاری زیادی داشته باشد. فرد اصلی این پیشنهاد محمد الخریجی است، که مدیر سعودی مدیا، و هلدینگ مادر آن، یعنی گروه هلدینگ مهندس است که موسس‌اش عبدالله الخریجی، پدر او است.
الخریجی در انگلیس تحصیل کرده و سه سال در دویچه بانک کار کرده است. او و فرزندانش طرفدار چلسی هستند. او البته بیش از هر تیمی، طرفدار النصر عربستان است و برای آن‌ها ورزشگاهی جدید به نام مرصول پارک ساخته است. سعودی مدیا همچنین با الهلال هم همکاری دارد.
این تاجر ثروتمند که یکی از طرفداران آبی‌هاست، پیش از این در استمفوردبریج دیده شده بود و به تازگی برای تساوی 1 - 1 مقابل منچستریونایتد در ماه نوامبر در ورزشگاه حضور داشت.
اتفاقاً این آخرین باری بود که آبراموویچ هم در استمفوردبریج حاضر بود. الخریجی همچنین برای پیروزی 3 - 1 مقابل آرسنال در سال 2017 هم در ورزشگاه بود.
همان بازی که به خاطر گل انفرادی هیجان‌انگیز ادن آزار معروف شد. او و فرزندانش همگی هوادار چلسی هستند، بنابراین الخریجی در کنار منافع مالی، علاقه شخصی به خرید باشگاه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала