Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکل خشن روی پای رودریگو؛ زمان دوری بازیکن رئال مشخص نیست

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
رودریگو با اشتراک گذاری لحظه مصدومیت‌اش، از این اتفاق شاکی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رودریگو مهاجم رئال مادرید از تکلی که باعث شد او بازی مقابل مایورکا را با مصدومیت ترک کند و نتوانست درد پای راستش را تحمل کند، مدافع حریف تنها کارت زرد گرفت.
اما از سویی هم بازیکن رئال صبح روز سه شنبه در اینستاگرام‌اش دو تصویری در رابطه با این حادثه رخ داده را به اشتراک گذاشت. اولی وضعیت مچ پا او را در یک بریس ریکاوری به همراه یک صبح بخیر و شکلک صورت دردناک نشان می‌دهد. دومی تکل سخت رایلو را نشان می‌دهد که شاید مستحق مجازات بیشتری بود.

کاپیتان مایورکا درست پس از پایان بازی در اوج گرما، به مووی‌استار گفت: "او روی من خطا کرد زیرا من ابتدا توپ را لمس کردم و او به من لگد زد، اما او سفید پوشیده است و معیارهای متفاوتی وجود دارد."

اندکی پس از این سخنان، رایلو در کنفرانس مطبوعاتی و با دیدن این حادثه در تلویزیون، آهنگ خود را تا حدی تغییر داد.

رایلو گفت: "در زمین این حس به من دست می‌دهد... من توپ را لمس می‌کنم... با دیدن ویدیو تکل قوی‌تر از آنچه به نظر می‌رسد است. احساس من این است که من توپ را لمس می‌کنم، او به من ضربه می‌زند و این یک خطا روی او است. سپس وقتی آن را به عقب نگاه می‌کنی، می‌گویی: "اوه لعنتی، شاید من کمی قوی‌تر وارد زمین شدم. مصدومیت خوب نیست. در پایان روز، معیار هر درگیری به احتمال زیاد به سمت آنها حساب می‌شود."

اکنون باید دید میزان آسیب دیدگی رودریگو در نتیجه تکل سون مویکس چقدر است. این ستاره برزیلی یکی از پرکاربردترین بازیکنان آنچلوتی است، اگرچه تقریباً همیشه از روی نیمکت می‌آید ولی در مقابل مایورکا به جای آسنسیو شروع کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала