ترمیم هلیکوپترهای ساخت روسیه در افغانستان

© REUTERS / Omar Sobhaniسقوط یک هلیکوپتر در قول اردوی شاهین
سقوط یک هلیکوپتر در قول اردوی شاهین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
رییس عمومی ورتیکال گروه و رییس شرکت ترمیم هلیکوپترهای کوچک در دیدار با معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان از همکاری در بخش ترمیم هلیکوپترهای ساخت روسیه در افغانستان اطمینان داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باختر نیوز، مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان ظهر امروز با ولادیمیر سکوریخین، رییس عمومی ورتیکال گروپ و الکساندر کلاچوف رییس شرکت ترمیم هلیکوپترهای کوچک، در کابل دیدار کرد.
در این دیدار، ولادیمیر سکوریخین و الکساندر کلاچوف از همکاری در بخش ترمیم هلیکوپتر های ساخت روسیه در افغانستان، انتقال پرزه‌جات و تربیت پرسونل تخنیکی اطمینان داد.
ترمیم غیرقانونی هلیکوپتر Mi-17 افغانستان در اسلواکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2019
ترمیم غیرقانونی هلیکوپتر Mi-17 افغانستان در اسلواکی
معاون گروه نخست وزیر گروه طالبان در حالی به این شرکت ها از تامین امنیت اطمینان می دهد، که سرمایه گذاران خود افغانستان در این کشور امنیت ندارند.
مولوی عبدالکبیر از همکاری آنان در بخش یاد شده و پیش‌نهادات آنان قدردانی کرد و گفت، که اکنون در افغانستان امنیت تامین است و نسبت به هر زمان دیگر زمینه برای سرمایه‌گذاری خارجی مساعد می‌باشد.
معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان تاکید کرد که امارت اسلامی افغانستان مصمم است به‌خاطر آبادی و پیشرفت کشور، تلاش‌های خستگی ناپذیر را انجام دهد.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان در حالی به سرمایه گذاران، استادان و دانشمندان از تامین امنیت اطمینان می دهند، که هر روز یک یا چند سرمایه دار و استاد دانشگاه ربوده و یا کشته می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала