Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بارسا با آزپلیکوئتا؛ هالند خط خورد + عکس

© REUTERS / Hannah McKayПравый защитник "Манчестер Юнайтед" Эрон Уан-Биссака и капитан "Челси" Сесар Аспиликуэта на матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Правый защитник Манчестер Юнайтед Эрон Уан-Биссака и капитан Челси Сесар Аспиликуэта на матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
سزار آزپلیکوئتا برای پیوستن به بارسلونا موافقت کرد و به همین دلیل لاپورتا از اقدام برای جذب ارلینگ هالند منصرف شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال بارسلونا امشب در نیوکمپ از اوساسونا میزبانی می‌کند اما این دیدار در حالی اتفاق می‌افتد که شاگردان ژاوی در هفته‌های اخیر نمایش‌های درخشانی داشته‌اند و فعلا در رده پنجم جدول قرار دارند.
علی‌رغم مشکلات مالی، انتظار می‌رود که این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی آینده حضور قوی داشته باشد و برای تقویت خطوط مختلف‌اش اقدام نماید.
اما قبل از این اتفاق؛ سزار آزپلیکوئتا ستاره چلسی با بارسا به توافق رسید و خوان لاپورتا رییس بارسلونا به کناره گیری از انتقال ارلینگ هالند مهر تأیید زد.

لاپورتا در مصاحبه‌ای با فابریزیو رومانو در Esport3 در مورد تحت فشار قرار گرفتن برای جذب هالند اظهار داشت: "حتی اگر بهترین وضعیت مالی دنیا را داشتیم، به خاطر باشگاه معاملاتی انجام نمی‌دادیم. ما هیچ قراردادی را که باشگاه را در معرض خطر بیشتری قرار دهد، تکمیل نخواهیم کرد."

در همین حال اما تأیید شد که مدافع اسپانیایی چلسی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به بارسا خواهد پیوست که پس از آن قرارداد سه ساله را امضا خواهد کردی، چیزی که به توافق رسیده است. مدافع اسپانیایی اکنون برای انتقال به بارسلونا اصرار دارد و امیدوار است آبی‌ها مانعی نداشته باشند.
چلسی همچنین در حال حاضر مجاز به تمدید قراردادها یا قراردادهای جدید توسط دولت بریتانیا نیست. این در حالی‌ست که بارسلونا قبلاً با آندریاس کریستنسن بازیکن چلسی نیز به توافق رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала