روسیه سرحدات غرب خود را تقویه می کند

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Пограничная вышка наблюдения на белорусской границе
Пограничная вышка наблюдения на белорусской границе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه به پوتین پیشنهاد نمود که سرحدات غرب روسیه تقویه گردد، که پوتین پیشنهاد وی را تائید نمود.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو وزیر دفاع در نشست شورای امنیت به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد برنامه های آماده شده توسط لوی درستیز قوای مسلح روسیه برای تقویت سرحدات غربی فدراسیون روسیه گزارش داد.
به گفته وی، لوی درستیز تدابیر غرب برای تقویت نیروهای خود در نزدیکی سرحدات غربی فدراسیون روسیه را مد نظر قرار داده هر روز قطعات جدید بیشتری وارد می‌شوند و با توجه به اینکه مطلقاً مورد تهدید قرار نمی‌گیرند.
شایگو در واکنش به هشدار ناتو: بازدارندگی ناتو در افغانستان فاجعه بار بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
شایگو در واکنش به هشدار ناتو: بازدارندگی ناتو در افغانستان فاجعه بار بود
شویگو گفت: "با این همه، به نظر ما، با سوء استفاده از این وضعیت، می‌خواهند منطقه سرحدی ما را در آن طرف از نیروها و وسایل حداکثر اشباع کنند و چنین به نظر می‌رسد که برای مدت طولانی این را تحکیم کنند".
بر این اساس، لوی درستیز در حال توسعه و تکمیل طرح برای تقویت سرحدات غربی ما از جمله مجموعه‌های جدید و مدرن و انتقال قطعات مسلح به آنجا برای حفاظت از سرحدات غربی است.
پوتین در اجلاس اعضا دایمی شورای امنیت روسیه گفت: " تقویت سرحدات غربی فدراسیون روسیه در رابطه با اقداماتی که کشورهای ناتو در این راستا انجام می دهند، گویا در پاسخ به آنچه انجام می دهند، این نیاز به بررسی جداگانه دارد. من از شما می خواهم که آماده شوید. گزارشی جداگانۀ ارائه خواهد شد که بر اساس نتایج آن در آینده نزدیک بحث و بررسی د و تصمیم اتخاذ خواهد شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала