Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک: رونالدو آماده است

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با تاتنهام شرکت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از ديدار منچستر یونایتد مقابل تاتنهام صجبت کرد.
در مورد وضعیت تیم و مصدومان:
"رونالدو روز گذشته به تمرینات بازگشت، او در تمام جلسه تمرین حاضر بود و من انتظار دارم که امروز نیز در تمرین شرکت کند، او خوب تمرین کرد مانند بقیه تیم. من فکرش را می‌کردم که برای فردا در دسترس باشد."
در مورد شاو:

"لوک شاو همچنان غایب خواهد بود. تا دیروز او همچنان تست کووید مثبت داشت. اسکاتی وضعیتش نامشخص است، او با ساق پایش مشکل داشت، بنابراین باید بعد از تمرین منتظر بمانیم و ببینیم.

به احتمال زیاد فردا در دسترس نخواهد بود. زیرا اگر فردا ریسک کنیم و او را بازی دهیم، به احتمال زیاد برای بازی سه شنبه مقابل اتلتیکو مادرید در دسترس نخواهد بود."

در مورد حواشی رونالدو:
"من از رونالدو نپرسیده‌ام که در این باشگاه خوشحال است یا نه، او دوباره آماده است. روز گذشته به تمریناتش ادامه داد و خواهید دید فردا چه نفراتی در ترکیب قرار می‌گیرند."
درباره سفر رونالدو به پرتگال:
"این‌که برگردیم و به اتفاقات شش هفت روز گذشته نگاه کنیم، بی معنی است. چیزی که مهم است اتفاقی‌ است که فردا می‌افتد؛ نه این‌که به سمت همه این‌ها برویم. رونالدو و کاوانی هر دو فردا در دسترس می‌باشند."
درباره‌ رشفورد:
"او نیاز دارد تا با سطح مشابه وقتی که تمرین می‌کند بازی کند. او خوب تمرین می‌کند و بسیار با استعداد است. برای او موضوع درباره‌ انتقال عملکردش در تمرینات به بازی است."
در مورد احتمال نسبتا بالای حضور آرسنال در جمع چهار تیم برتر جدول؟

"بله احتمالش هست. ولی نه تنها برای ما بلکه برای سه چهار باشگاه دیگر و مدعی برای سهمیه ده بازی باقی مانده است، ما باید هوشیار باشیم و دیگر امتیازی از دست ندهیم.

ما کاملا در مورد اهمیت بازی فردا و بازی سه شنبه مطلع هستیم. مهم‌ترین بازی، بازی فردا مقابل تاتنهام است.

ما باید در این بازی برنده شویم. ما یک هفته خوب تمرین کرده ایم. بازیکنان ما کاملاً از اهمیت این بازی مطلع هستند. تمرکز ما و دقت ما در تمرینات به بازی فردا هست."

در مورد آکادمی و جوانان تیم:
"در یک باشگاه مانند منچستر همیشه ممکن است که بازیکنان جوان، اگر به اندازه کافی استعداد و ذهنیت کافی داشته باشند، یک مسیر برای تبدیل شدن به یک بازیکن منظم برای این باشگاه پیدا کنند."
در مورد تیم جوانان:
"من بازی آن‌ها را تماشا کردم، نه در مرحله نیمه‌نهایی، بلکه در یک چهارم نهایی در مقابل لستر و همچنین بازی مقابل دورتموند در لیگ جوانان یوفا را تماشا کردم."
در مورد استعدادهای آکادمی:
"بله، تعداد کمی از بازیکنان تکنیکی وجود دارند که واقعاً بازیکنان خوبی در تصاحب توپ هستند. اگر آن‌ها بتوانند آن را با بازی فیزیکی ترکیب کنند، با سرعتی که برای این لیگ لازم است، لیگ برتر، من بسیار خوشحال می‌شوم که دو نفر از بازیکنان را در تیم اول ببینم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала