Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت سنگین در انتظار رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
مدیر قطری پی‌اس‌جی در پایان بازی تیمش و رئال مادرید در برنابئو شاید با جریمه ای سنگین توسط یوفا همراه شود.
به گزارش اسپوتنیک، رفتار و صحبت‌های رییس پاری‌سن‌جرمن پس از بازی با رئال‌مادرید به یک سناریوی کمدی شبیه است اما این اتفاقات برای او گران تمام خواهد شد.
الخلیفی در پایان بازی رئال مادرید و پی اس جی با خشم از جایگاه ویژه به تونل رختکن می رود تا با داوران دعوا کند.
عضو خانواده سلطنتی قطر مدعی است که تیم داوری بازی مرتکب اشتباه شده اند و در حذف تیمش با نتیجه سه بر یک نقش داشته اند.
ناصر الخلیفی در حالی که به دنبال داوران می گشت در رختکن گم شد و با یکی از کارکنان رئال مادرید در یک اتاق روبرو شد.
یکی دیگر از کارکنان باشگاه رئال مادرید که درحال ضبط اتفاقات و فیلم گرفتن از الخلیفی بود، با برخورد تند رئیس پاری‌سن‌جرمن روبرو شد. ناصر الخلیفی، او را به مرگ تهدید کرده و گفته است "تو را می کشم!"
در حال حاضر نه تنها رفتار الخلیفی ضمیمه گزارش داوری بازی شده بلکه رئال مادرید تصاویر دوربین های برنابئو را در اختیار یوفا قرار داده و خواستار برخورد با الخلیفی به خاطر رفتار غیرورزشی وی شده است.
یوفا در حال جمع آوری مدارک است و به نظر می رسد که الخلیفی به خاطر رفتارش در پایان بازی برنابئو با محرومیت سنگینی از جانب کمیته انضباطی یوفا مواجه خواهد شد.
البته مارکا گزارش داده است که مائوریسیو پوچتینو مربی آرجنتینی هم به علت صحبت هایش علیه داور ویدیویی در پایان بازی به احتمال زیاد با محرومیت مواجه خواهد شد.
از نظر الخلیفی، دنی ماکلی داور هالندی مسابقه با تصمیم اشتباه خود روی گل اول رئال مادرید، مقصر اصلی شکست پاریسی ها است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала