Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز و خلیفی نان چاشت را در محاصره خبرنگاران با هم خوردند؛ پای امباپه در میان است؟+ویدیو

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
در میان حضور پر تعداد رسانه ها، روسای دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و پی اس جی نان چاشت را در مادرید با هم خوردند.
به گزارش اسپوتنیک، امشب حساس ترین بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تیم های رئال مادرید و پی اس جی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.
دیدار رفت با برتری یک بر صفر پاریسی ها روی تک گل امباپه ثمر رسید. امشب پاریسی ها در حالی که مسی و نیمار دوباره به برنابئو باز میگردند، به دنبال حفظ این پیروزی و حذف رئالی ها آنهم در خانه هستند.
با این حال فلورنتینو پرز و ناصرالخلیفی روسای دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و پی اس جی در آستانه این جدال حساس، نان چاشت را در رستورانی با هم خوردند.
این دیدار در حالی انجام شد که تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در نزدیکی دروازه رستوران معروف ZALACAIN حضور داشتند و سعی کردند از دیدار گزارش تهیه کنند.
لحظه ورود پرز به رستورانت
لحظه ورود خلیفی به رستورانت
با این حال هیچ جزئیاتی از صحبت های این دو در دیدار امروز رسانه ای نشده است، جز اینکه لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پی اس جی در صحبت با گفته است:
ما آرام هستیم، هیچ صحبتی در خصوص امباپه در این دیدار نشده است.
از سوی دیگر جوزپ پدرول مجری برنامه تلویزیونی الچرینگیتو که این دیدار به صورت زنده پوشش میداد، مدعی است که نان چاشت پرز و خلیفی یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامیده است و به جز پرز و ناصرالخلیفی سفیر فرانسه در اسپانیا و نماینده یوفا نیز حضور داشتند.
دو رئیس قدرتمند و با نفود رئال و پی اس جی سپس با حضور خبرنگاران و عکاسان به هم تحفه دادند.
پرز به خلیفی مدل جدید سانتیاگو برنبابئو و پیراهن رئال را تحفه داد، خلیفی نیز مدل برج معروف ایفل را به رئیس باشگاه رئال به یادگار تحفه داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала