Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال گرم از ستارۀ آینده؛ امباپه در برنابئو تشویق می‌شود

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه احتمالا امشب با روی خوش هواداران تیم آینده خود روبرو خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، امشب رئال مادرید و پی‌اس‌جی در بازی برگشت با هم بازی خواهند کرد تا تیم صعودکننده به یک‌چهارم پایانی را مشخص کنند.
در همین حال امشب کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو می آید، استادیومی که شاید از چند ماه دیگر به خانه اش تبدیل شود. در حقیقت کیلیان که تک گل پی اس جی در بازی رفت را به ثمر رساند، قطعا امشب خطرناک ترین بازیکن پی اس جی خواهد بود.
در حال حاضر در مورد این که آیا امباپه امشب در برنابئو تشویق شود یا نه، ابهاماتی وجود دارد.
برخی اعتقاد دارند که کیلیان به خاطر عشقش به رئال و مقاومت در مقابل دالرهای نفتی پی اس جی باید تشویق شود چرا که در مقابل فشارهای قطری ها مقاومت کرده تا رایگان به رئال بیاید.
برخی هم معتقدند که امشب هواداران فقط باید به فکر تشویق تیم خودشان باشند و دلیلی برای تشویق حریف نیست.
حالا در نظرسنجی آ. اس، 60 درصد از تشویق امباپه حمایت کرده اند و معتقدند که کیلیان امشب باید توسط برنابئو مورد تشویق قرار بگیرد.
امباپه بهترین بازیکن فصل پی اس جی و قطعا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست و مدافعان رئال کار سختی برای مهار وی خواهند داشت.
کیلیان تا کنون 52 بازی در چمپیونزلیگ در دوران فوتبالش داشته که 32 گل زده و در یازده بازی مرحله یک هشتم نهایی هشت گل زده است.
امباپه سال گذشته در نیوکمپ هت تریک کرد و بارسا را از اروپا حذف کرد . بنزما در سه بازی اخیرش در چمپیونزلیگ مقابل رئال، بروژ و سیتی گل زده و امشب به دنبال گلزنی در چهارمین بازی متوالی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала