Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ: راموس بهترین مدافع تاریخ رئال است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید، در مورد کاپیتان سابق این باشگاه در نشست خبری قبل از مصاف با پی‌اس‌جی صحبت کرد و وی را بهترین مدافع تاریخ کهکشانی‌ها خواند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار دشواری برابر پاریسن‌‎‎جرمن در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد و باید این تیم را با تفاوت دو گُل شکست دهد تا بتواند جواز حضور در مرحله بعد چمپیونزلیگ را کسب کند.
لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید که در کنار کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شده بود، این بازی را دشوار خواند و اما مدعی شد که روحیه آن‌‎ها خوب است و می‌توانند بازی خوبی به نمایش بگذارند.
او در مورد بازی با پی‌اس‌جی در برنابئو گفت:" خیلی مهم است. بارها در چنین بازی‌هایی شرکت کردیم و حمایت هواداران به ما کمک کرد. مثل بازی با سوسیداد به آن‌ها نیاز داریم. باید در لحظات مشکل ما را به همراهی کنند و به جلو بکشند. حضورشان کلیدی خواهد بود."
مودریچ در مورد غیبت کاسمیرو گفت:" نبود کاسمیرو ناراحت کننده است چرا که برای بازی ما خیلی مهم است اما بازیکنان دیگری نظیر والورده و کاماوینگا را داریم که می‌توانند خوب کار کنند. ببینیم کروس می‌رسد یا نه. فکر می‌کنم که برسد. من مثل همیشه سعی می‌کنم که بخش بیشتری از زمین را پوشش بدهم چون کاسمیرو نیست اما برای همه ما به خصوص در فاز دفاعی مشکلاتی خواهد بود. صرف نظر از این که چه کسی بازی کند، خوب کار خواهیم کرد."
لوکا در مورد کامبک زدن برابر حریف گفت:" به بازی بستگی دارد. هر بازی متفاوت است. باید کاری که مربی از ما می‌خواهد را انجام بدهیم. فردا مهم این است که با شخصیت و انرژی و جدیت خوبی ظاهر شویم."
هافبک رئال در مورد مصدومیت امباپه گفت:" در این باره صحبتی نداشتیم. روی خود ما تمرکز داریم. دوست نداریم کسی مصدوم شود. امیدواریم حال امباپه خوب باشد. در چنین بازی‌هایی اگر 100 درصد آماده نباشی، بازی نمی‌کنی. ما روی برنامه خود تمرکز داریم."
وی در مورد راموس نیز صحبت کرد و گفت:" تقریبا هر روز با هم صحبت می‌کنیم. زیباست که دوباره او را ببینم. برنابئو باید با بیشترین محبت ممکن از او حمایت کند. او اسطوره باشگاه و یکی از بهترین مدافعان تاریخ از نظر من است. امیدوارم که کسی به او توهین نکند. این را به خاطر این که دوست من است نمی‌گویم اما او بهترین مدافعی است که در رئال بازی کرده است. مطمئنم که برنابئو محبتش را به او هدیه خواهد داد. این اتفاق نمی‌تواند شکل دیگری داشته باشد."
مودریچ در پایان در مورد تمدید قراردادش صحبت کرد و گفت:" نمی‌خواهم حالا در این باره صحبت کنم. کارهای مهم‌تری دارم و روی بازی فردا تمرکز دارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала