Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال خیانت لاپورتا به پرز؛ بارسا به امضای قرارداد "سی‌وی‌سی" فکر می‌کند

© REUTERS / ALBERT GEAخوان لاپورتا
خوان لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
نشریه آ.اس مدعی شده که بارسلونا به امضای قرارداد "سی‌وی‌سی" فکر می‌کند و ممکن لاپورتا به پرز خیانت کند.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل رئیس سازمان لالیگا به شرکت CVC قرارداد بست و قرار است حق پخش رقابت‌های لالیگا را به این شرکت واگذار کند. بر اساس این قرارداد قرار بود که باشگاه‌های لالیگا 2460 میلیون یورو دریافت کنند و این مبلغ را در مدت 40 سال بدون هیچ سودی برگردانند.
بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو با این قرارداد مخالف کردند و مدعی شدند که این موضوع در دراز مدت به ضرر باشگاه‌های فوتبال است.
هرسه باشگاه حتی علیه رئیس لالیگا شکایت رسمی ثبت کردند و به سایر باشگاه‌ها نیز تفهیم کردند که این قرارداد به سود آن‌ها نیست و نباید با آن موافقت کنند.
نشریه آ.اس اما امروز مدعی شده که بارسلونا به امضای قرارداد سی‌وی‌سی فکر می‌کند و ممکن لاپورتا به پرز خیانت کند. در حقیقت بارسلونا در نظر دارد که با دریافت 270 میلیون یورو به قرارداد CVC ملحق شود.
بدین ترتیب سقف دستمزد این باشگاه 70 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد. اگر بارسا قرارداد سی‌وی‌سی را امضا کند، رابطه خوب لاپورتا و پرز خراب می‌شود چرا که پرز به شدت مخالف تباس و قرارداد CVC است.
لاپورتا در قرارداد سی‌وی‌سی به این نکته اشاره خواهد کرد که همچنان به سوپرلیگ پایبند است اما با این وجود اگر آن‌ها با لالیگا مصالحه کنند، به شدت پرز را عصبانی خواهند کرد و رابطه خوبی که دو باشگاه در ماه‌های اخیر داشته اند، خراب می‌شود.
فران رورتر مدیر اجرایی سابق و مستعفی بارسلونا رابطه خوبی با پرز داشت و رفتن وی باعث خراب شدن رابطه دو باشگاه شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала