Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید اسطورۀ منچستر از رانگنیک پس از شکست سنگین در دربی

© AP Photo / Jon SuperPaul Scholes as a television pundit before the English Premier League soccer match between Everton and Chelsea at Goodison Park Stadium, Liverpool, England, Saturday Sept. 12, 2015
Paul Scholes as a television pundit before the English Premier League soccer match between Everton and Chelsea at Goodison Park Stadium, Liverpool, England, Saturday Sept. 12, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
پُل اسکولز اسطوره منچستریونایتد، پس از شکست این تیم در دربی به انتقاد از رالف رانگنیک سرمربی موقت شیاطین سرخ پرداخت و اظهار داشت که وی در تیم بزرگی کار نکرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد چند ماه قبل اوله گونار سولسشر را به دلیل نتایج ضعیف اخراج کرد و رالف رانگنیک آلمانی را به صورت موقت جانشین وی کرد و سران این تیم امیدوار بودند این سرمربی باتجربه بتواند شرایط را تغییر دهد و این تیم نتایج مطلوب کسب کند.
شرایط اما با رالف نیز تغییر نکرده و منچستریونایتد همچنان نتایج مطلوب کسب نمی‌کند. این تیم شب گذشته دربی شهر منچستر را با نتیجه 1-4 واگذار کرد و سرمربی آلمانی در برابر پپ گواردیولا حرفی به گفتن نداشت.
شکست برابر سیتی و عدم کارآیی تکتیک‌های رانگنیک سبب شده تا بسیاری از اسطوره‌های منچستریونایتد به انتقاد از این مربی آلمانی بپردازند.
در این میان پُل اسکولز که 1993 الی 2013 برای شیاطین سرخ به میدان رفت، انتقادی تندی داشته و رانگنیک را فرد درست نمی‌داند و مدعی‌ است که وی در تیم بزرگی کار نکرده‌است.
او در این مورد به اسکای گفت:" ما چه انتظاری داریم؟ سرمربی‌ای آورده‌ایم که هرگز در یک تیم بزرگ مربیگری نکرده‌است. او تجربه حضور در باشگاه فوتبال پرافتخاری مانند منچستریونایتد، که چنین انتظاراتی از او داشته باشند را ندارد. رانگنیک در 10 سال گذشته یک باشگاه را مجموعا برای دو سال هدایت کرده است."
اسکولز در حالی به انتقاد از رانگنیک پرداخته که در گذشته هرگز از مربیان یونایتد چنین انتقادی نکرده بود و همواره به حمایت از تیم می‌پرداخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала