صفوی: تجربه گریز امریکا از افغانستان، در عراق و شرق سوریه تکرار خواهد شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoفرمانده ایرانی: درگیری در خلیج فارس قیمت نفت را به بیش از 100 دلار می رساند
فرمانده ایرانی: درگیری در خلیج فارس قیمت نفت را به بیش از 100 دلار می رساند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوای ایران گفت: گریز مفتضحانه امریکایی ها از افغانستان، در عراق و شرق سوریه و خلیج فارس تکرار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده قوای ایران، در همایش (مردان امنیت و اقتدار) که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی این کشور برگزار شد، گفت: امریکایی ها از غرب آسیا باید بیرون شوند، فرار مفتضحانه امریکایی‌ها از افغانستان را دیدید و این فرار در عراق هم تکرار خواهد شد. این فرار در شرق سوریه هم تکرار خواهد شد این فرار از خلیج فارس هم شروع خواهد شد.
امریکا می‌خواست گریز اشرف غنی را مدیریت کند، نشد! - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
امریکا می‌خواست گریز اشرف غنی را مدیریت کند، نشد!

صفوی تأکید کرد:امریکایی ها نمی توانند اینجا بمانند ملت‌های منطقه اجازه حضور امریکایی‌ها را نمی‌دهند.
وی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین خاطرنشان کرد: می‌بینید که امریکایی‌ها و ناتو، ۳۰ کشور چگونه در قبال جنگ روسیه و اوکراین جا زدند و عقب کشیدند.
واقعیت این است که امریکایی ها رو به افول و فروافتادن هستند. امپراتوری امریکا هم از لحاظ اخلاقی هم از لحاظ قدرت رو به افول و سقوط است و آن قدرتی که اونی روبه اعلاست، اسلام است که قدرت می گیرد، ملتها هستند که قدرت می گیرند، شهیدان هستند که خونشان می‌جوشد، همچون قاسم سلیمانی که خون ملت های اسلامی را به جوش آورد و جوانان اسلامی را به حرکت درآورده است.
سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین و روز پاسدار گفت:خداوند هر کس را دوست داشته باشد محبت حسین بن علی و فرزندانشان را در دلش می اندازد.معرفت و محبت اهل بیت موجب دوری از آتش جهنم و گذرنامه عبور از پل صراط است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала