Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی 4 یونایتد 1؛ بی رحمی تیم مهندس بر شیاطین سرخِ بی دفاع + عکس

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
دربی شهر منچستر در چارچوب لیگ برتر میان دو تیم یونایتد و سیتی به سود تیم گواردیولا پایان یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد در هفته 28 رقابت‌های لیگ برتر امشب در ورزشگاه اتحاد برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب 4-1 به سود یونایتد پایان یافت.
در این دیدار ابتدا دی‌بروین در دقیقه 5 میزبان را روی پاس برناردو سیلوا پیش انداخت.
تیم مهمان که کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در ادامه پیش کشید تا این‌که جیدون سانچو در دقیقه 22 روی پاس پوگبا همه چیز را مساوی کرد.
هنوز آرامش به رختکن دو تیم نیامده بود که کوین دی بروین دومین گل سیتی را ثبت کرد تا نیمه اول را تیم‌اش برنده به رختکن برود.
در نیمه دوم بازی فشار من سیتی روی مهمان بیشتر از قبل شد تا این‌که ریاض ماهرز در دقیقه 68 و روی پاس دی بروین توانست سومین گل بازی را برای میزبان ثبت نماید.
در ادامه کار آرام‌تر دنبال شد ولی در دقیقه 90 بازی ریاض ماهرز توانست با پای چپ و شوت محکم دروازه دخیا را برای بار چهارم در این دیدار باز کند، ابتدا داور کنار آنرا به دلیل آفساید رد کرد اما پس از بررسی ویدیویی تأیید شد تا پس از آن نیز من‌سیتی دربی بزرگ و حساس شهر منچستر را 4-1 به برتری دست یابد.
با این نتیجه تیم سیتی 69 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و با اختلاف 6 امتیازی نسبت به تیم دوم (لیورپول) در صدر بماند و منچستریونایتد هم 47 امتیازی و به مکان 5 سقوط نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала