زلنسکی آمادگی خود را برای گفتگو با پوتین در همه موارد از جمله دونباس اعلام کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر President of Ukraine Vladimir Zelensky (File)
President of Ukraine Vladimir Zelensky (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
زلنسکی آمادگی خود را برای گفتگو با پوتین در در همه موارد از جمله دونباس اعلام کرد تا درگیری تمام شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، اعلام کرد که آماده است با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در خصوص همه موارد، از جمله دونباس، وضعیت آن و مشکلات زبان روسی در اوکراین گفتگو کند.
او در یک کنفرانس گفت: "من آماده هستم تا در خصوص همه موارد بحث کنم، همه را من عمیقا می دانم، جاهای که در مورد آن صحبت میکنیم، در مورد اوکراین، در مورد زبان روسی، در مورد دونباس اشغال شده یا غیر اشغال شده، در مورد وضعیت دونباس، در مورد جمهورهای مردمی دونتسک و لوهانسک، در مورد آن چیزی جریان دارد، من می دانم که این نقاط را از کجا پیدا کنم تا نجنگم، فقط با ما به عنوان کشور متفاوتی صحبت نکنید".
Иностранные студенты во время лекции на кафедре паталогической анатомии имени академика А.И. Струкова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
پوتین: صدها تن اتباع خارجی در اوکراین گروگان شده‌اند
روسیه صبح روز پنجشنبه 24 فبروی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала