Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ یوفا حق میزبانی را از تیم‌های ملی و باشگاهی بلاروس سلب کرد

© AFP 2023 / MATTHIAS HANGSTورزشگاه آلیانز آرنا A picture shows the Allianz Arena in Munich on June 18, 2021 one of the venues of the UEFA EURO 2020 football competition.
ورزشگاه آلیانز آرنا    A picture shows the Allianz Arena in Munich on June 18, 2021 one of the venues of the UEFA EURO 2020 football competition. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرده که دیدارهای تیم‌ ملی و باشگاه‌های بلاروس در قاره سبز باید در زمین بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته اجرایی یوفا(اتحادیه فوتبال اروپا)، امروز تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت که تمام باشگاه‌ها و تیم‌های ملی بلاروس( در تمامی رده‌های سنی) که در رقابت‌های اروپایی شرکت می‌کنند، ملزم به انجام بازی‌های خانگی خود در مکان‌های بی‌طرف هستند.
این تصمیم به دلیل عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین و همکاری بلاروس در این عملیات گرفته شد و علاوه بر این، هیچ تماشاگری نباید در مسابقاتی که تیم‌های بلاروس به عنوان میزبان حضور دارند، شرکت کنند.
یوفا در حالی این تصمیم را گرفته که قبل از این حق میزبانی مسابقه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 را از ورزشگاه سن‌پترزبورگ نیز گرفته بود و تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از اشتراک در تمامی مسابقات به صورت موقت محروم کرده‌بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала