گوگل کانال های RT و SPUTNIK روسیه برای اروپا را مسدود می‌کند

© REUTERS / Dado RuvicGoogle
Google - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
گوگل طی بیانیه می گوید کانال های متصل به راشاتودی و اسپوتنیک روسیه در سراسر اروپا در حال مسدود شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرده که در حال مسدود کردن فوری کانال های یوتیوب راشاتودی و اسپوتنیک روسیه در سراسر اروپا است.
در بیانیه این شرکت در رابطه به مسدود ساختن سایت های روسیه آمده است: به دلیل ادامه جنگ در اوکراین، ما بلافاصله کانال های یوتیوب مرتبط با شبکه های خبری راشا تودی و اسپوتنیک، روسیه را در سراسر اروپا مسدود می کنیم.
گفتنی است که پیشتر، "تیک‌تاک" دسترسی به "آر تی" و "اسپوتنیک" در کشورهای اتحادیه اروپا را محدود می سازد. سخنگوی "تیک‌تاک" به "نشنل پابلیک رادیو"( National Public Radio NPR) گفت که این شرکت پس از اعلام ممنوعیت این رسانه ها توسط مقامات اروپایی شروع به مسدود کردن صفحات دو خبرگزاری دولتی روسیه در اتحادیه اروپا کرد.
شایان ذکر است که شرکت متا که مالک شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام است، اعلام کرد که دسترسی به صفحات "آر تی و اسپوتنیک" را نیز محدود خواهد کرد. مایکروسافت همچنین کار RT را محدود می کند.
گفتنی است ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح روز پنجشنبه "24 فبروری" اعلام کرد که در مورد اجرای عملیات نظامی ویژه در اوکراین تصمیم گرفته است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان روسیه گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала