ناسونالست های اوکراین از کلاه سفیدها در سوریه تقلید می کنند

© Photo / Facebook/Penelope StafylaФотография, снятая в студии «Белых касок», расположенной в Восточной Гуте
Фотография, снятая в студии «Белых касок», расположенной в Восточной Гуте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
ناسونالست ها در اوکراین از تاکتیک های کلاه سفید در سوریه استفاده می کنند.
لونا شیبل مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: ناسونالست ها در اوکراین فیلم های صحنه سازی شده و جعل حقایق را به همان شیوه ای که نمایندگان کلاه سفیدها انجام دادند، جعل می کنند.
شایان ذکر است که جنگ عراق و اتهامات داشتن سلاح های کشتار جمعی را به یاد بیاوریم.(وزیر خارجه سابق آمریکا) کالین پاول بعداً به این دروغ اعتراف کرد و گفت که این اطلاعات نادرست است.
ایالات متحده و کشورهای غربی از سناریوهای مشابه در تعدادی از کشورهای دیگر نیز استفاده کردند. امروز، در اوکراین، ناسونالست ها سناریوهای صحنه‌سازی شده را ایجاد می‌کنند و حقایق را جعل می‌کنند - درست مانند اعضای سازمان تروریستی کلاه سفیدها.
Здание в Гомельской области, где пройдут переговоры России и Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
هیئت اوکراین برای مذاکره با روسیه وارد بلاروس شد+ ویدئو
مشاور بشار اسد در پاسخ به این سوال که آیا حمایت از تروریست ها در سوریه مشابه حمایت از ناسونالست ها و رادیکال ها در اوکراین است یا خیر، خاطرنشان کرد: این شباهت در همه چیز است: در تبلیغات اطلاعاتی، دروغ و ریا، روش ها و همدستانی که آنها استفاده می کنند و همچنین تاکتیک ها، تحریم ها، شیطان سازی دولت و نمادهای آن.
به گفته شیبل، سناریوهای مشابه پیش از این نه تنها در سوریه مورد استفاده قرار می گرفت و از جمله ایالات متحده آمریکا تحت عناوین مختلف در افغانستان، عراق و تعدادی از کشورهای دیگر استفاده کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала