Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به بارسا؛ حضور غیر مترقبۀ دمبله در پاریس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup France Arrival
Russia World Cup France Arrival - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
در حالی که مذاکرات بارسا با دمبله برای تمدید قرارداد متوقف است، این بازیکن در پاریس دیده شده و این موضوع بارسایی‌ها را نگران ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا پایان فصل اعتبار دارد و مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا و درخواست‌های مالی عجیب ستاره فرانسوی با بن‌بست مواجه شده‌ و در حال حاضر متوقف است.
با توجه به این موضوع در چند هفته گذشته شایعاتی در رسانه‌ها در مورد آینده این بازیکن منتشر شد و از علاقه پاریسن‌جرمن به این ستاره فرانسوی صحبت‌های زیادی صورت گرفت و حتی مدیران بارسلونا معتقد بودند که وی با پی‌اس‌جی پیش قرارداد به امضأ رسانده است.
با این حال دمبله امروز در پاریس دیده شد و این موضوع بارسایی‌ها را نگران ساخته و آن‌ها هراس دارند که ستاره فرانسوی به پاریسن جرمن نپیوندد.
دمبله امروز و پس از آن که ژاوی سه روز به شاگردانش استراحت داد، تصمیم گرفت تا به پایتخت کشورش سفر و تعطیلات خودش را در پاریس سپری کند.
با آن که دمبله در گذشته نیز سفرهایی به پاریس داشته است اما سفر آخر این بازیکن با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل شوکه کننده بوده است.
دمبله در حالی به پاریس سفر کرده که پس از چند جلسه محرومیت، در بازی‌های آخر از سوی ژاوی فرصت حضور در زمین را پیدا می‌کند و درخشش بی‌نظیری نیز داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала