Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهبودی کامل آلونسو از مصدومیت؛ رانندۀ اسپانیایی فورمول برای سفر به بحرین اعلام آمادگی کرد + عکس

© REUTERS / Francois LenoirThis Week in Pictures: August 25-31
This Week in Pictures: August 25-31 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
فرناندو آلونسو رانندۀ اسپانیایی فورمول یک، اعلام کرد که برای سفر به بحرین و اشتراک در تور پیش فصل فرمول یک که در بحرین از تاریخ 10 تا 12 مارچ و قبل از اولین گرندپری 2022 برگزار خواهد شد، آماده است.
به گزارش اسپوتنیک، فصل آینده فرمول یک با 23 مسابقه، رکورد بیشترین تعداد مسابقه در یک فصل را خواهد شکست. اگر تقویم موقتی که برای مسابقات فصل 2022 منتشر شده به همین شکل بماند، شاهد فصلی شلوغ خواهیم بود.
افتتاحیه این فصل در بحرین از تاریخ 18 الی 20 مارچ خواهد بود و پیش از افتتاحیه این رقابت‌ها، برخی راننده‌ها تور پیش فصل در این کشور خواهند داشت تا موترها و آمادگی خود شان را امتحان کنند.
فرناندو آلونسو رانندۀ اسپانیایی فورمول یک که چندی قبل هنگام بایسکل‌رانی با یک موتر تصادف کرد و صفحه‌های تیتانیومی در فک او نصب و اخیراً مجبور شد تا دوباره راهی شفاخانه شود و صفحه‌های تیتانیومی را بیرون کند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آمادگی‌اش برای سفر به بحرین و اشتراک در تور پیش فصل خبر داد.
این راننده تیم آلپاین و قهرمان پیشین فرمول یک به مارکا گفت:"من فکر می‌کنم برای رفتن به بحرین آماده هستیم. همه در آن‌جا موترهای جدید و متفاوتی را رانندگی می‌کنند و این‌ها سرگرم‌کننده هستند، به خصوص در سرعت بالا و این احساس فوق‌العاده است و هنوز چند روز باقی مانده تا حداکثر پتانسیل را به دست آوریم. ما باید سبک رانندگی خود را نیز کمی تطبیق دهیم، زیرا موترها امسال سنگین‌تر هستند، اما تاکنون همه خوب پیش رفته است."
آلونسو در حالی برای تور بحرین اعلام آمادگی کرده که در چند فصل آخر نتایج مطلوبی کسب نکرده و امیدوار است پس از برطرف شدن مصدومیتش بتواند به همیلتون و فرستاپن رقابت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала