گوگل کانال یوتیوب خبرگزاری اسپوتنیک روسی را در اوکراین مسدود کرد

© Depositphotos.com / Dzmitry StankevichЛоготип youtube в браузере
Логотип youtube в браузере - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
خبرگزاری اسپوتنیک به زبان روسی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که گوگل کانال یوتیوب این خبرگزاری را در اوکراین مسدود کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در پیام کانال تلگرامی آمده است: "گوگل کانال یوتیوب اسپوتنیک به زبان روسی را در خاک اوکراین مسدود کرده است. ظاهراً اخبار فیک در آنجا (اوکراین) بیشتر نیاز است".
نوامبر سال گذشته، خدمات فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی (Roskomnadzor) گزارش داد که از سال 2020 میلادی، بیش از 50 واقعیت سانسور مطالب از رسانه‌های روسی و حساب‌های رسمی آنها توسط سایت‌های اینترنتی خارجی ثبت کرده است که بیشترین سانسور مطالب از رسانه‌هایی مانند اسپوتنیک، آر تی و آنا نیوز است. نیمی از سانسور مطالب در یوتیوب صورت گرفته است.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
اگر فشار علیه "راشا تودی" در آلمان ادامه یابد، مسکو پاسخ خواهد داد
این آژانس خاطرنشان کرد که چنین اقداماتی از سوی اداره یوتیوب را یک عمل سانسور می‌داند که اصول کلیدی توزیع رایگان اطلاعات و دسترسی بدون مانع به آن را نقض می‌کند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود که در خصوص عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گیری کرده است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند". رئیس‌‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسوولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала