Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی لاهورقلندرز در سوپرلیگ پاکستان + عکس

© Photo / تیم کریکت لاهور قلندرزتیم کریکت لاهور قلندرز
تیم کریکت لاهور قلندرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
تیم کریکت لاهور قلندرز در بازی فینال سوپرلیگ پاکستان تیم ملتان سلطان را برد و به جام قهرمانی رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نهایی مسابقات سوپرلیگ پاکستان میان دو تیم لاهور قلندرز و ملتان سلطان امشب در ورزشگاه قذافی (لاهور) برگزار شد که سرانجام یاران راشدخان آرمان در تیم لاهور این بازی را با تفاوت 42 دوش به برتری رسیدند تا عنوان قهرمانی این فصل از بازی‌ها را کسب کنند.
در این دیدار که ابتدا قرعه را لاهور برنده شد؛ به توپ زنی پرداخت و طی 20 آور به از دست دادن 5 بازیکن؛ 181 دوش را هدف تعیین کرد. در این بخش محمدحفیظ خوش درخشید و 69 دوش را برای لاهور کسب نمود در حالی‌که هری بروک نیز 41 دوش به دست آورد. در بخش توپ اندازی هم آصف افریدی 3، دیوید ویلی و شهنواز هر کدام یک یک ویکت رقم زدند.
در ادامه تیم ملتان سلطان به توپ زنی پرداخت اما با از دست دادن تمامی بازیکنان‌اش در آور 19 و توپ 3؛ تنها 138 دوش انجام داد و نتوانست هدف داده شده را برآورده سازد.
با این روند در بخش توپ زنی برای ملتان، خوشدل شاه 32 و تیم دیوید 27 دوش انجام دادند در حالی‌که شاهین‌شاه افریدی 3، محمدحفیظ و زمان خان هر کدام 2، حارث رئوف و دیوی وییس هر کدام یک ویکت به دست آوردند و نقش اساسی را در قهرمانی تیم شان بازی کردند.
این قهرمانی در حالی برای تیم لاهورقلندرز به دست آمد که شایع شده بود راشدخان برای این تیم بازی خواهد کرد اما در آخرین مورد خان افغانستان این موضوع را رد نمود و بر اهمیت و اولویت بازی‌های ملی تأکید نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала