واکنش صالح به تلاشی خانه ها: هرقدر که بر پیکر مقاومت شلیک می‌کنند هویتش بارزتر می‌شود

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی افغانستان نوشته است، که هرقدر که بر پیکر مقاومت شلیک می‌کنند هویتش بارزتر می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون نخست اشرف غنی، رئیس‌جمهور گریزی افغانستان برگه رخنامه اش نوشته است، که هرقدر که بر پیکر مقاومت شلیک می‌کنند هویتش بارزتر می‌شود.
او افزوده: "مهم است که با اراده‌ی محکم و ذهن متمرکز روی ضربه‌زدن به دشمن فکر کرد".
او تصریح کرده است، که طرح هر مسله‌ی دیگر که مقاومت را کمک نکند در این مقطع بی‌ربط است و باعث انحراف در اذهان عامه و صف مقاومت می‌شود.
صالح در ادامه خاطرنشان کرده است: "آن‌سو دست‌گاه تحجر و ظلم بر پیکر ملت ما شلاق می‌زند و این‌سو میدان برای رزمیدن و نه گفتن صاف است. صاحب این میدان همانی‌ست که تزلزل در انتخاب ندارد و متمرکز کار می‌کند و دشمن را نشانه می‌گیرد".
یادآوری می کنیم، که امرالله صالح این سخنان را در واکنش به تلاشی خانه به خانه دیروز جنگجویان گروه طالبان در ساحه‌ی خیرخانه‌ی کابل و ولایت‌های پروان، کاپیسا و پنجشیر نوشته است.
با نزدیک شدن فصل بهار نگرانی طالبان از گسترش دامنه ناامنی در شمال و شمال شرق افغانستان بیش‌تر شده است و در چند روز گذشته به ولایت های پنجشیر، بامیان و بدخشان نیروهای تازه فرستاده است. جبهه‌ مقاومت ملی افغانستان نیز از آمادگی جنگ بهاری سخن زده و چند گروه دیگر هم بر ضد گروه طالبان پیام های را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала