Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی تولد همسرش را تبریک گفت + عکس

© REUTERS / Instagram /Antonela Roccuzzo Аргентинский футболист Лионель Месси и его жена Антонела Рокуццо позируют в своем частном самолете по пути в Париж, Испания
 Аргентинский футболист Лионель Месси и его жена Антонела Рокуццо позируют в своем частном самолете по пути в Париж, Испания  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
لیونل مسی با انتشار پُست عاشقانۀ در انستاگرام، تولد همسرش آنتونلا روکازو را تبریک گفت و به او در این روز خاص اظهار محبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مسی 34 ساله از سال 2008 با آنتونلا روکازو در ارتباط بوده است و در سال 2017 با هم ازدواج کردند. آن‌ها از زمانی که تنها پنج سال داشتند، یکدیگر را می شناختند زیرا هر دو در روزاریو بزرگ شدند و کودکی شان را کنار هم سپری کردند.
رابطه این دو در نوجوانی و جوانی نیز ادامه پیدا کرد و در نهایت به ازدواج منجر شد. مسی در کنار آنتونلا از زندگی لذت می‌برد و با هم کنار سه فرزند شان تیاگو، متئو و چیرو در پاریس خوشحال اند.
برای لئو امروز(26 فبروری)، روز بسیار خاص است زیرا همسر او در این روز متولد شده و به همین دلیل وی با انتشار پُستی در انستاگرام، تولد آنتونلا را تبریک گفت.
مسی به همسرش نوشت:" تولدت مبارک زندگی من. روز خوبی داشته باشی و دوست دارم."
لئو در حالی تولد همسرش را تبریک گفته است که چندی قبل روز مادر را نیز با انتشار عکس‌های خانوادگی به آنتونلا تبریک گفته بود و از وی به خاطر داشتن سه فرزند و زندگی شاد سپاس‌گزاری کرده‌بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала