Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت یووه و میلان برای جذب وینگر رئال

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید
مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
دو تیم یوونتوس و میلان در تابستان پیش‌رو برای جذب مارکو آسنسیو وینگر اسپانیایی رئال مادرید با هم به رقابت خواهند پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو آسنسیو وینگر مایورکایی رئال مادرید تا سال 2023 قرارداد دارد و کهکشانی‌ها باید در تابستان بعدی تصمیم بگیرند که او را حفظ کنند یا بفروشد.
آسنسیو که در چند بازی آخر جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید پیدا کرده است، ممکن با آمدن امباپه در تابستان آینده، دوباره به نیمکت تبعید شود و از همین رو این بازیکن نیم نگاهی به جدایی نیز دارد.
باشگاه‌های از لیگ برتر و بوندسلیگا شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و پاریسن‌جرمن نیز به فکر جذب این بازیکن در صورت جدایی امباپه است.
نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که مارکو از ایتالیا نیز پیشنهاد دارد و دو تیم قدرتمند یوونتوس و آث میلان به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن در تابستان آینده اند.
رئال مادرید که این روزها تمام تلاشش را دارد تا جا برای امباپه در تیم باز کند، در صورت فروش مارکو 50 الی 60 میلیون از تیم‌هایی که خواهان او هستند، خواهد خواست و دیده شود که چه تیمی آسنسیو را به خدمت خواهد گرفت.
مارکو در فصل جاری درخشش خوبی داشته و توانسته 7 گُل در لالیگا و 1 گُل در لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала