خودداری کی‌یف از مذاکره؛ روسیه عملیات ویژه را ادامه می‌دهد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии
Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفته است که پس از خودداری کیف از مذاکره، نیروهای این کشور عملیات ویژه را ادامه می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که پس از امتناع کیف از مذاکره، ارتش دستور عملیات ویژه و با برنامه را دریافت کرد.
کوناشنکوف گفت: پس از آنکه طرف اوکراینی از گفتگو امتناع ورزید، به همه نیروها دستور داده شد تا طبق برنامه عملیاتی در همه جهات حمله کنند.
دبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
روسیه: طرف اوکراینی از مذاکره خودداری کرد
ساعات پیش دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت که مقامات اوکراینی از مذاکره خودداری کردند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمداً حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و پاسخ مسکو، یک تعطیلی بی‌پایان را با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه در حال جنگ با اوکراین و مردم اوکراین نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است.
مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل و فصل کنند، اما اوضاع به خوبی پیش نرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала