Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکام مسی را به آمریکا می‌برد؟

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
ممکن است کاپیتان فعلی و ستاره‌های سابق بارسلونا در تیم دیوید بکام دوباره هم‌‍بازی شوند.
به گزارش اسپوتنیک، اونزه گزارش داده است که اینتر میامی شرایط جذب لیونل مسی و لوئیز سوارز را دنبال می کند.
در حقیقت سوارز به احتمال زیاد در تابستان از اتلتیکو می رود که حضور در لیگ آمریکا می تواند مقصد مناسبی برای سال‌های پایانی فوتبالش باشد.
از سویی مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی می تواند راهی لیگ آمریکا شود تا برای تیم دیوید بکام بازی کند.
در همین حال؛ دیوید بکام مالک اینتر میامی سرخیو بوسکتس هافبک بارسلونا را گزینه مناسبی برای تقویت خط هافبک می داند.
بوسکتس تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد اما در تابستان بعدی می تواند جدا شود تا زندگی جدیدی را برای خود آغاز کند.
البته فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بوسکتس در تابستان گذشته نیز با پیشنهادهایی از آمریکا مواجه شده بود اما ترجیح داد که در بارسلونا بماند.
حالا دیوید بکام در نظر دارد که نظر وی را تغییر بدهد تا بدین ترتیب بوسکتس برای اولین بار در دوران فوتبالش پیراهن باشگاهی به جز بارسلونا را به تن کند.
"ژاوی کامپوس" روزنامه‌نگار اسپانیایی نیز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که بوسکتس همراه دوستانش "لئو مسی" و "لوئیس سوارز" به فکر بازنشستگی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا است.
رابطه خوب بوسکتس و خانواده‌اش با خانواده‌های مسی و سوارز باعث شده تا آن‌ها به آینده مشترک خود بیندیشند.
این در حالی‌ست که خورخه ماس و دیوید بکام مالکان باشگاه اینتر میامی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و در مورد مسائل مختلف پیرامون باشگاهشان صحبت کردند.
آن‌ها در مورد بحث جذب احتمالی لیونل مسی گفتند:
"بازار نقل و انتقالات به پیروزی نیاز دارد. اگر با جوان ها پیروز شویم یعنی برنده هستیم. به باشگاه هیت نگاه کنید. جوان هایی را به خدمت گرفتند که هیچ کس انتظارش را نداشت اما درخشیدند. ستاره می خواهیم؟ قطعا، اما هر ستاره ای را نمی توان مناسب دانست. لیگ آمریکا لیگ بازنشسته ها نیست. اگر کیفیت بازیکنی افت کرده باشد، میامی برای او مناسب نیست."
ماس در ادامه صحبت هایش بیان کرد:
" لئو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. سطحش افت نکرده است. شاید دیوید با او در ارتباط باشد. اگر از پی اس جی جدا شود، خوشحال می شویم که مسی را در اینتر میامی ببینیم. آیا این اتفاق می افتد؟ ببینیم چه می شود. من خوشبین هستم. این یک گزینه است."
بکام در این باره محتاطانه تر صحبت کرد:
" همیشه گفته ام که دوست دارم که بهترین بازیکنان را در باشگاهمان ببینم چرا که توقعات زیادی ایجاد می کنند. گاهی ممکن است که تجربه موفقی نباشد اما معمولا جواب می دهد. به بردن نیاز داریم. هواداران مان از حضور ستاره ها خوشحال می شوند اما از این که برنده شویم و جام ببریم، خوشحال تر خواهند شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала