اولتیماتوم رئیس‌جمهور دونتسک به ارتش اوکراین

© Sputnik / Artyom Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر دینیس پوشیلین
دینیس پوشیلین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
دنیس پوشیلین رئیس جمهوری خلق دونتسک به نظامیان اوکراینی که حاضر به زمین گذاشتن سلاح نیستند، التیماتوم داد.
به گزارش اسپوتنیک، آقای پوشیلین گفت، نظامیان اوکراینی که حاضر نیستند سلاح های شان را به زمین بگذارند و تسلیم شوند، نابود خواهند شد.
وی افزود: "من پیشنهاد می‌کنم که همه پرسنل نظامی اوکراین از نمونه‌ آنها (نظامیان تسلیم شده) پیروی کنند. هر کسی که سلاح خود را به زمین نگذارد نابود خواهد شد. زمان کمی برای تصمیم‌گیری درست باقی مانده است".
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود که در خصوص عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گیری کرده است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند". رئیس‌‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسوولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
دوشنبه شب (21 فبروری) ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پس از نشست گسترده و فوق‌‌العاده شورای امنیت روسیه در سخنانی خطاب به شهروندان روسیه گفت، اتخاذ تصمیم برای به رسمیت شناختن فوری حاکمیت لوهانسک و دونتسک را ضروری می‌داند. بلافاصله پس از سخنرانی تلویزیونی، رئیس‌جمهور روسیه فرمان به رسمیت شناختن لوهانسک و دونتسک را در کرملین به امضا رساند.
پوتین پس از امضای فرمان به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک، با لئونید پاسچنیک و دنیس پوشیلین، سران لوهانسک و دونتسک توافقنامه دوستی، همکاری و کمک متقابل میان روسیه و جمهوری خلق لوهانسک و دونتسک را امضا کردند.
Заместитель начальника Управления Народной милиции ДНР Эдуард Басурин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
جمهوری مردمی دونتسک: طرف اوکراینی فرصت خروج از منطقه جنگی برای غیرنظامیان را نمی‌دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала