Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امپولی 2 یوونتوس 3؛ بانوی پیر با ولاهوویچ می‌تازد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی مقابل امپولی شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای خود افزایش داد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال امپولی و یوونتوس در چهارچوب هفته 27 سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی امپولی یعنی کارلو کاستیانی و با قضاوت فابیو مارسکا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر 2 راه‌راه‌پوشان سفید و سیاه تورین به کار خود خاتمه داد.
در این مسابقه ابتدا و در دقیقه 32 یوونتوس با گلزنی مویز کین یک بر صفر پیش افتاد؛ اما 8 دقیقه بعد و در دقیقه 40 سیمون زورکوفسکی بازی را به تساوی کشاند.
در دقیقه 45 دوشان ولاهوویج مهاجم 22 ساله و جدید صربستانی بیانکونری نخستین گل خود و دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی دو بر یک شود.
در دقیقه 66 ولاهوویچ باری دیگر با گلزنی برعلاوه ثبت بریس اختلاف را به عدد دو رساند اما ده دقیقه بعد امپولی یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی با پیروزی خفیف به سود گوره‌خرهای تورینی به کار خود پایان دهد.
شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با کسب این پیروزی 50 امتیازی شدند و در رده چهارم اختلاف خود با آتالانتای پنجمی به عدد شش افزایش دادند. امپولی نیز با 31 امتیاز در رده 13 جدول است.
ولاهوویچ نیز با دبلی که کرد تعداد گل‌هایش را در فصل جاری با پیراهن تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس به عدد 20 رساند تا بالاتر از ایموبیله 19 گله قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала